Hö, toinen kertoo vaan työajoistaan ja sä saat joitain erityisherkkyysnäppylöitä.En kyllä jaksa tuota akkelan rutinaa pilannut tämänkin ketjun.Menen lenkille.
HeippaEn kyllä jaksa tuota akkelan rutinaa pilannut tämänkin ketjun.Menen lenkille.
PinppiinHö, toinen kertoo vaan työajoistaan ja sä saat joitain erityisherkkyysnäppylöitä.
jos pimpulassa on näppylöitä niin silloin siellä on kuppa
Oletko valmistunut gynekologiksi oppisopimuskoulutuksella ja kouluttajana toimi Esa Laiho?jos pimpulassa on näppylöitä niin silloin siellä on kuppa
Taisi olla Vileniuksen Asko ruutiksen opettajanaOletko valmistunut gynekologiksi oppisopimuskoulutuksella ja kouluttajana toimi Esa Laiho?
"Kyseessä on ensimmäinen kerta, kun Suomessa järjestetään kokonaan venäjänkielinen aluekonventti, kertoo Suomen Jehovan todistajien tiedottaja Veikko Leinonen.Kuopus tappaa parhaillaan kärpäsiä ja lähestyi lätkä kädessä ikkunaa "tuossa on 2 homoa..."
-Äitinsä lapsi.
Surkeeta oli, tarkistin ainekset. Karrageenikermaa ja sulatejuustoaJa päivää!
Nukuin melkis kellon ympäri. Sit istuin rantakivellä ja lilluttelin jalkojani vedessä. (miettien, onko siellä levää vai ei)
Nyt talolla ja pannullinen kahvia valmiina.
Päivä on täynnä nautintoja!
Tällaisen ajattelin taiteilla kun herukat näyttävät olevan kypsiä.
https://www.valio.fi/reseptit/kinuski-maapahkinajuustokakku/
ikkunaan hyönteistarroja. Kimalainen pääsi irti mut paarmat juuttu kans.Kärpäsiä on nyt niin paljon, että tuskissani lupasin noille vähän tienestiä niiden tappamisesta, kappalehinnalla.
Isompi sanoi rahanahneena "mä annan niiden lisääntyä ensin".
Onko kärpäsistä haittaa?Kärpäsiä on nyt niin paljon, että tuskissani lupasin noille vähän tienestiä niiden tappamisesta, kappalehinnalla.
Isompi sanoi rahanahneena "mä annan niiden lisääntyä ensin".
En mä tykkää kuunnella niiden kuolinsurinoita.ikkunaan hyönteistarroja. Kimalainen pääsi irti mut paarmat juuttu kans.
Surkeeta oli, tarkistin ainekset. Karrageenikermaa ja sulatejuustoa
On. Kakkivat pieniä pisteitä keittiön täyteen, sit jos niitä jää makkariin niin pörräävät klo 5 alkaen naamalla.Onko kärpäsistä haittaa?
Ok, meillä on tyyliin yksi kärpänen vuodessa.On. Kakkivat pieniä pisteitä keittiön täyteen, sit jos niitä jää makkariin niin pörräävät klo 5 alkaen naamalla.