vierailija
ei minuasta yhtään, mut ei kaikkea tarvi kertoa jos ei halua.No hyvä. Minusta on joskus haikeaa jäädä yksin kun on ensin ollut hälinää ja hässäkkää.
ei minuasta yhtään, mut ei kaikkea tarvi kertoa jos ei halua.No hyvä. Minusta on joskus haikeaa jäädä yksin kun on ensin ollut hälinää ja hässäkkää.
Sitä on niin monenlaista, pahinta on henkinen epämuodostuneisuus, siis se mikä asustaa ihmisen sisimmässä...juu nou?Kuvittele, et tämä systeemi ei anna kenenkään kertoa mitään epä
muo
dos
tu
mis
ta.
Mä nautin hiljaisuudesta hälinän jälkeen..ahdistun ihmispaljoudessa.No hyvä. Minusta on joskus haikeaa jäädä yksin kun on ensin ollut hälinää ja hässäkkää.
En tunne semmosia.Vaikka voihan se mätö mennä aivoihinkin?Sitä on niin monenlaista, pahinta on henkinen epämuodostuneisuus, siis se mikä asustaa ihmisen sisimmässä...juu nou?
Mulla on unirytmi sekaisin.ei minuakaan. Katson elokuvaa exän jäljillä. Olen kyllä joskus tuon nähnyt mutta menkööt taas
Mullakin vähän. yleensä valvon neljään ja nukun puoleenpäivään....Mulla on unirytmi sekaisin.
Mun piti mennä ulos mut on jo senverran hämärää, et taidankin mennä aikaisin aamulla, kun on viileä - ei ole itikoita. Eikä nukuta, kun en voi mitenkään ymmärtää ranskalaisten käsitystä... Onhan heillä se Mari-Moniquekin...Mulla on unirytmi sekaisin.
Lomalla menen yleensä 23.00 nukkumaan.Mullakin vähän. yleensä valvon neljään ja nukun puoleenpäivään....
mie taas herään 9 aikaan, ja tarvittaessa otan päikkärit.Mullakin vähän. yleensä valvon neljään ja nukun puoleenpäivään....
Oho. Miksi lomalla, eikö töiden ja opiskeluiden aikaa niin kannata tehdä?Lomalla menen yleensä 23.00 nukkumaan.
Mun ei kannata ottaa päikkäreitä tai valvon taas myöhään. Ne sekoittaa hetimie taas herään 9 aikaan, ja tarvittaessa otan päikkärit.
Mitä se haittaa? On ihanaa antaa unen tulla kun se on tullakseen.Mun ei kannata ottaa päikkäreitä tai valvon taas myöhään. Ne sekoittaa heti
No ei se ole hyvä jos on aikaisia herätyksiä.Mitä se haittaa? On ihanaa antaa unen tulla kun se on tullakseen.
Töissä käydessä menin nukkuu 20-21. Herätys oli 5.30. Koulussa käydessä 22.00 nukkuu. Mun pitää nukkua n.9h niin sitten on hyvä. Kun kävin töissä niin olin aina väsynyt.Oho. Miksi lomalla, eikö töiden ja opiskeluiden aikaa niin kannata tehdä?
Mutta joo, siihen pyrin minäkin mutta taas meni homma ihan sekaisin. Ärsyttävää.
No sitten ei kannata enää koskaan mennä töihin jos on väsynyt.Töissä käydessä menin nukkuu 20-21. Herätys oli 5.30. Koulussa käydessä 22.00 nukkuu. Mun pitää nukkua n.9h niin sitten on hyvä. Kun kävin töissä niin olin aina väsynyt.
Kai eri työpaikoissa on eri työajat? Tein joskus 8-16/17 -työaikaa eikä väsyttäny yhtään, mut tuo Aqelan heräämisaika ois ollu mulle kamala, jos ois ollu säännöllisenä.No sitten ei kannata enää koskaan mennä töihin jos on väsynyt.
Niinkuin muka muut töissä kävijät ei olisi ikinä väsyneitä.
Aqela puhuikin omasta unitarpeestaan, ei muiden työssäkäyvien. Meillä mennään vähän eri aikoihin töihin ja silloin kun töihin pitää herätä 5.00 niin kyl kummasti on väsyneempi kuin silloin kun pitää herätä 8.00. Ja mä kyl käyn mieluummin töissä kun olisin kotona vaikka kuinka oon välillä väsynyt.No sitten ei kannata enää koskaan mennä töihin jos on väsynyt.
Niinkuin muka muut töissä kävijät ei olisi ikinä väsyneitä.
Mulla soi kello 5:05. Menen nukkumaan /nukahdan sohvalle viimeistään klo 20:30. Herään pirteänä ennen kellon soittoa. Lapsetkin valvoo myöhempäänKai eri työpaikoissa on eri työajat? Tein joskus 8-16/17 -työaikaa eikä väsyttäny yhtään, mut tuo Aqelan heräämisaika ois ollu mulle kamala, jos ois ollu säännöllisenä.
Toisille sopii eri rytmit. Mä en oo varmaan ikinä pystyny nukahtaan ennen 21.00.Mulla soi kello 5:05. Menen nukkumaan /nukahdan sohvalle viimeistään klo 20:30. Herään pirteänä ennen kellon soittoa. Lapsetkin valvoo myöhempään
Väsymyksestä huolimatta kävin töissä. Työ oli fyysisesti raskasta. Nyt on helpompaa. Opiskelua ja saan nukkua 7.30 asti.Aqela puhuikin omasta unitarpeestaan, ei muiden työssäkäyvien. Meillä mennään vähän eri aikoihin töihin ja silloin kun töihin pitää herätä 5.00 niin kyl kummasti on väsyneempi kuin silloin kun pitää herätä 8.00. Ja mä kyl käyn mieluummin töissä kun olisin kotona vaikka kuinka oon välillä väsynyt.