Mulla ois ylimääräisiä kaksikin. Mut matkakuluilla saanee uuden aletuotteen jostakin.Vedenkeitin hajos, täytyy huomenna hakea uusi.
Juu, ei nuo kalliita näytä olevan.Mulla ois ylimääräisiä kaksikin. Mut matkakuluilla saanee uuden aletuotteen jostakin.
Nykyään ne kaataa erillisellä kannulla mut ei se paljon enää pelasta kun keitintä ei missään välissä putsattu kunnollaSitä olen ihmetelly ettei ymmärretä laittaa vettä säiliöön puhtaalla astialla vaan laitetaan ne kahvinjämät likasesta pannusta kiertoon.
Jopa minä osaan vaikken kahvia ole koskaan juonukkaan.
Viimeksi ostin pienen keittimen kympillä.Juu, ei nuo kalliita näytä olevan.
Miksihän ei saa kahvinkeittimiin uusia pannuja mistään... pitää ostaa kokonaan uusi laite jos se menee rikki. ja se ei ole ympäristöystävällistä kun laite olisi muuten vielä toimiva mokkamasteriin taitaa saada mutta ei muihin.Vedenkeitin hajos, täytyy huomenna hakea uusi.
Meidän keitin maksoi euron En muista minkä lehden kaupan päällisenä sen sain *enää en vastaa lehtikauppiaille ollenkaan*Mulla ois ylimääräisiä kaksikin. Mut matkakuluilla saanee uuden aletuotteen jostakin.
Tuo ei totellut käynnistyskäskyä, mutta saattoi lähteä kuumentamaan tyhjää pannua vartin päästä. Vippasin roskiin koko keksinnön.Viimeksi ostin pienen keittimen kympillä.
Mut se meni sit kyllä kerran päälle ihan itseksiin.
Nehän on niinkun tulostimet, ennemmin ostaa uuden kokonaan kun maksaa musteista saman verran.Miksihän ei saa kahvinkeittimiin uusia pannuja mistään... pitää ostaa kokonaan uusi laite jos se menee rikki. ja se ei ole ympäristöystävällistä kun laite olisi muuten vielä toimiva mokkamasteriin taitaa saada mutta ei muihin.
Toi on muuten totta, musteet on ihan järkyttävän hintasiaNehän on niinkun tulostimet, ennemmin ostaa uuden kokonaan kun maksaa musteista saman verran.
Joo. kerran meni kaksi keitintä puolessa vuodessa kun mies pasautti lasikannun rikki....Nehän on niinkun tulostimet, ennemmin ostaa uuden kokonaan kun maksaa musteista saman verran.
Joo. kerran meni kaksi keitintä puolessa vuodessa kun mies pasautti lasikannun rikki....Nehän on niinkun tulostimet, ennemmin ostaa uuden kokonaan kun maksaa musteista saman verran.
Edelliseen tulostimeen olis mustepatruunat maksanu 58 €. uusi ja kehittyneempi tulostin 72€ tarjouksessa. Jäi musteet ostamatta. Joskus on saanut tingittyä varamusteet samaan kauppaan.Toi on muuten totta, musteet on ihan järkyttävän hintasia
Kuka nyt jaksaisi lähte Ikeaan?Ei muuten menty Ikeaan, niinkun arvelin ja ennenkin käynyt niin herra on niin väsyny ettei jaksanu lähtee Mut ei uskonu eilen kun sanoin ettei kuitenkaan arkena jaksa, "kyllä jaksan ku on kuitenki perjantai" kuulu vastaus.
Niinpä niin, eihän tää ollu ku varmaan kymmenes kerta kun näin käy
Ite tuo ehdotti eilen Meillä on aika paljon hankittavaa mitä sais samalla käynnillä Ikeasta ja pitäis vähä hyllyköitä kattoo ni siks se on väistämättä edessä. Yleensä tilataan mut nuo hyllyt pitäis päästä kattoon paikan päälle. Jos sitten ennen jouluruuhkaaKuka nyt jaksaisi lähte Ikeaan?
(muutaku lounasaikaan jos se on lähin ruokala)
Ite tuo ehdotti eilen Meillä on aika paljon hankittavaa mitä sais samalla käynnillä Ikeasta ja pitäis vähä hyllyköitä kattoo ni siks se on väistämättä edessä. Yleensä tilataan mut nuo hyllyt pitäis päästä kattoon paikan päälle. Jos sitten ennen jouluruuhkaa
Ei ehkä kannata, eikä varmaan noiden takia tilatakkaanMä tarvitsisin sieltä pari kenkälusikkaa.
Mut EN kyllä niiden vuoksi pelkästään vaivaudu!
hupsis väärä ketjuMuiskuja
Niin, miksiköhän ei enää?Et ihan koomassa ole ja paljoa et ole viisastunut muutaman päivän kirjekurssilla. Turussa ei taideta edes aihetta opettaa.
Tosi!tulostimethan muuten myydään ovelasti lähes tyhjillä mustekaseteilla
Tuosta en tiedä varmaks mut harvakseltaan tapahtuvassa kotikäytössä meillä on kestäny aina tosi pitkään.tulostimethan muuten myydään ovelasti lähes tyhjillä mustekaseteilla