vierailija
Mun tekisi mieli subwaystä jotain patongin pötköäSitäkö sinä imeskelet nälkääsi?
Joo
Ei tee mieli, tekee mieli salaattia ja jotain kalaa tai kiinalaista.
Mun tekisi mieli subwaystä jotain patongin pötköäSitäkö sinä imeskelet nälkääsi?
Joo
Ei tee mieli, tekee mieli salaattia ja jotain kalaa tai kiinalaista.
niinHaluaa huomion itseensä.
ohhoh sä olet sekaisinOon ehkä 2 kertaa pystyny laulamaan Finlandia-hymnin itkemättä. Ei onnistunu nytkään.
Mokoma Sibis...teit liian tunteisiin vetoavan laulun!
Ei vaan se on liikuttava biisi, jos rupee ajattelemaan sanoja.ohhoh sä olet sekaisin
En. En mitään mikä on suorassa kosketuksessa ihoon.Ehdottomasti, kun niissä ON homeenestoaineita.
Katsos... ostatko farkut pesemättä niitä ensin?
Vesitauko on myös paikassa missä kahvi on niin pahaa ja keitin niin p*skanen ettei kahvin juomisesta saa kuin itsensä kipeeksVesitauko on vain tansseissa. Mitä työtä teet?
Kerropa se sille kalamiehellekin, ettei tarvi turhaan voidella takrolimuusilla ittiään.En. En mitään mikä on suorassa kosketuksessa ihoon.
Vaikea kuvitella sellaista, mut tuolle päättömälle täytyisi jonku avata ne asiat linkeistä - ettei ihan höpsöksi leimaantuis.Vesitauko on myös paikassa missä kahvi on niin pahaa ja keitin niin p*skanen ettei kahvin juomisesta saa kuin itsensä kipeeks
Kerropa se sille kalamiehellekin, ettei tarvi turhaan voidella takrolimuusilla ittiään.
Vaikea kuvitella sellaista, mut tuolle päättömälle täytyisi jonku avata ne asiat linkeistä - ettei ihan höpsöksi leimaantuis.
Ei vaan se on liikuttava biisi, jos rupee ajattelemaan sanoja.
Toccatan ja fuugan viimeisen minuutin loppumurinat on kans vaikuttavat, itken melkein aina.
Mä oon kotikeittimen putsannu tällä, tai soodalla.Vesitauko on myös paikassa missä kahvi on niin pahaa ja keitin niin p*skanen ettei kahvin juomisesta saa kuin itsensä kipeeks
Leikkasitko sipulia samalla?Oon ehkä 2 kertaa pystyny laulamaan Finlandia-hymnin itkemättä. Ei onnistunu nytkään.
Vaikea kuvitella sellaista, mut mulle täytyisi jonku avata ne asiat linkeistä - ettei ihan höpsöksi leimaantuis.
Sibis ei sanoja tehnyt siihen, eikä halunnut että sitä sanoitetaanOon ehkä 2 kertaa pystyny laulamaan Finlandia-hymnin itkemättä. Ei onnistunu nytkään.
Mene sinne illalla Salkkareiden aikaan, saat olla aivan omassa rauhassasi.Hitto miten rasittavaa on kuunnella vaatekaupan sovituskopissa kun viereisen kopin sovittaja selostaa koko sovituksensa kovaan ääneen että sen kuuli varmaan koko kauppa.. Nyt nää pikkarit jäi huonosti,näkyy rajat läpi. Tää mekko ei ole hyvä, hitto se eka oli paras, tästä on ihanat olkaimet ja nyt kainalossa meni kangas hyonosti ja näkyy makkara, onkohan tämä hyvä kun tuntuu että tissit on huonosti ja tuntuu hyvältä päällä mutta mitäköhän muut sanoo, pitää ostaa uudet kengät ja päläpälä
En ehdi silloin.Mene sinne illalla Salkkareiden aikaan, saat olla aivan omassa rauhassasi.
Jeeee ja nauti täysillä vapaasta ja vapaudesta olla vaan ja tehdä juuri sitä mistä tykkäät, omaan tahtiin!Jeeeeeee!
Perjantai! Ja duunit tehty! Ja ajettu jo merenrantamökille! Ja MULLA ON HUOMENNA VAPAAPÄIVÄ! Eikä yhtään ipanaa eikä teinejä eikä edestäysi-ikäisiä paikalla. Mieskin ajelee päiväksi duuniin.
Aion vain olla, haistella merta ja ehkä vähän katsella näkyiskö sieniä.
*kulauttaa sen lopun rosee-viinin* Kippis!