Höpsis, ihana olla kotona!!taitaa lomalta paluu kiukuttaa.
Höpsis, ihana olla kotona!!taitaa lomalta paluu kiukuttaa.
Kenelle nyt puhut?Lupasit jo eilen. Silti en ole bannissa, katos kun en ole ketään uhkaillut niinkun jotkut.
Saattaa muutamaa tyyppiä pian harmittaa vähän enemmän.Har maan asiattomuudet ovat riittäviä rikosilmoituksen tekemiseen. rikosilmoitus on tehty.
Sakoillahan näistä selviää, että lomarahat säästöön ennenkö tuhlaa turhuuteen.
Kukahan täällä kiusaa ja ketä?Harmittaako kun et pääse sinne kiusaamaan meitä?
EN AVAA SUN LINKKEJÄ.Kenelle nyt puhut?
Eikö ollut hieno se rapuvideo, jonka laitoin eilen?
No, tässä perjantaille mukavaa musiikkia kaikille.
PoolaKukahan täällä kiusaa ja ketä?
Ikävää kun palasit, minua harmittaa eniten,sen näkee tyylistä ignoorata sua taas ja alapeukuttelusta.
Kerros miten Aqela tai minä tai päätön ollaan sua tai ketään täällä kiusattu?Kukahan täällä kiusaa ja ketä?
pitäisi olla putkassa ehkäpäLupasit jo eilen. Silti en ole bannissa, katos kun en ole ketään uhkaillut niinkun jotkut.
ja mitähän viddua sinä asiaan puutut ja räksytät ?Seli seli...
No joo, välillä sitä ittekin miettii, että miksi...mutta sitten sitä taas on ihan että miksi eiIkävää kun palasit,Päät-ntä harmittaa eniten,sen näkee tyylistään ignoorata sua taas ja alapeukuttelusta.
vAIKUTAT KIREÄLLE. HARMI KUN KISSA EI OSAA HIEROA HARTEITAHöpsis, ihana olla kotona!!
*yrittää hyräillä Sibeliuksen Finlandiaa ulkomuistista makaronilaatikon teon lomassa, mutta harmittelee, kun ei voi samanaikaisesti olla viulu, rumpu ja pasuuna*
Voin mä olla sulle kireä viulunkielikin.
Nyt se tahtoo olla pasuuna
eiVoin mä olla sulle kireä viulunkielikin.
On mulla paikkoja kireänä, mutta eipä niihin hieromiset auta...*hymisee finlandiaa Echon kanssa ja miettii mitä ostais kaupasta tänään ruoaksi*vAIKUTAT KIREÄLLE. HARMI KUN KISSA EI OSAA HIEROA HARTEITA
piu pau .osta dil-doOn mulla paikkoja kireänä, mutta eipä niihin hieromiset auta...*hymisee finlandiaa Echon kanssa ja miettii mitä ostais kaupasta tänään ruoaksi*
Toccata ja fuuga on vaikea hyräillä. Se urkujen soitto kuulostaa mulla kuin maha mouruaisi ja ripuli valuisi jatkuvasti.On mulla paikkoja kireänä, mutta eipä niihin hieromiset auta...*hymisee finlandiaa Echon kanssa ja miettii mitä ostais kaupasta tänään ruoaksi*
hernesoppaa ja muikkujaOn mulla paikkoja kireänä, mutta eipä niihin hieromiset auta...*hymisee finlandiaa Echon kanssa ja miettii mitä ostais kaupasta tänään ruoaksi*
kannattaa tarkistaa housut. ettet vaan vahingossa päästänyt sitä ruskeaa säveltä,nuottiaToccata ja fuuga on vaikea hyräillä. Se urkujen soitto kuulostaa mulla kuin ripuli valuisi jatkuvasti.
Sitäkö sinä imeskelet nälkääsi?piu pau .osta dil-do
Ei tee mieli, tekee mieli salaattia ja jotain kalaa tai kiinalaista.hernesoppaa ja muikkuja
Haluaa huomion itseensä.Huomasitko, itse se taas aloitti ja uhriutui vaikka kukaan ei siitä mitään puhunut,
Taitaa nyt kyllä joku muu haluta sitä huomioo, no jospa sä saat sitä piakkoin kaveris kanssaHaluaa huomion itseensä.