Mikäs sun äidinkieli mahtaa olla, ei Suomi ainakaan, ettet vaan olis tuontitavaraa itärajan takaa kun ei tuo varastelu ole mikään rikos. Pölliminen = varastaminen.Pöllimen ei sano mulle mitään.
Mikäs sun äidinkieli mahtaa olla, ei Suomi ainakaan, ettet vaan olis tuontitavaraa itärajan takaa kun ei tuo varastelu ole mikään rikos. Pölliminen = varastaminen.Pöllimen ei sano mulle mitään.
Eiku Kalamies voi olla vaikkapa vilkkukauppias, jolla on nikkeliallergiaNo, tuo ainakin kannattaa lukea. Olihan sillä yhdellä kalastajallaki joku ihovaiva
Meillä ollaan jostakin POISMikäs sun äidinkieli mahtaa olla, ei Suomi ainakaan, ettet vaan olis tuontitavaraa itärajan takaa kun ei tuo varastelu ole mikään rikos. Pölliminen = varastaminen.
Pöllimen -- pölliminenMikäs sun äidinkieli mahtaa olla, ei Suomi ainakaan, ettet vaan olis tuontitavaraa itärajan takaa kun ei tuo varastelu ole mikään rikos. Pölliminen = varastaminen.
Vttu että sä olet sekasin, ei tollasta tolloa ole edes kummeli elokuvissa. Arvaan kyllä ettet tiedä mitään kummelista, kyse ei ole kalasta.Eiku Kalamies voi olla vaikkapa vilkkukauppias, jolla on nikkeliallergia
Aikoi ruiskuttaa Rounuppia pihalleen
Ai, siis vaatteiden sovittaminen mua häiritsee, esimerkiksi kun niitä sovittaa ihmiset ja niitä hikisiä sit myydään kaupoissa uusinaMikäs sun äidinkieli mahtaa olla, ei Suomi ainakaan, ettet vaan olis tuontitavaraa itärajan takaa kun ei tuo varastelu ole mikään rikos. Pölliminen = varastaminen.
SINULLA. Vain ja ainoastaan sinulla.kenellä on häiriötä lukemisessa sekä kirjoittamisessa. ymmärryksessä?
Ahma parka, aattele mikä ähky sille tulis sen jälkeen tuon takiaSINULLA. Vain ja ainoastaan sinulla.
Tulis se ahma ja söis sinut kilon paloina.
Ja kurkumalla marinoituAhma parka, aattele mikä ähky sille tulis sen jälkeen tuon takia
kyllä näin on. paaäatonkin on ilkeämpi kun rellu on ketjussa.Nyt vasta huomasin että elena on melkoinen kiusaaja ja tikulla härnäävä. Kun oli pari päivää poid niin ketjukin oli mukavampi mutta heti kun tuli takaisin niin kiusaaminen alkoi.
kyllä näin on. paaäatonkin on ilkeämpi kun rellu on ketjussa.
sulla se on YMMÄRRYKSESSÄ vikaa. lueppa siitä.SINULLA. Vain ja ainoastaan sinulla.
niin sulla on ymmärryksessä vikaa, lueppa siitä niin YMMÄRRÄT. ymmärmyksestä saa hyvin typeryksen.SINULLA. Vain ja ainoastaan sinulla.
Huomasin saman ilmiön.kyllä näin on. paaäatonkin on ilkeämpi kun rellu on ketjussa.
Lupasit jo eilen. Silti en ole bannissa, katos kun en ole ketään uhkaillut niinkun jotkut.olen raportoinut tuon yhden uhkailut poliisille ja ylläpidolle.
Niin, kun ensiavussa löytyi tietoja vain 1980- luvulta, ihmettelin kerran - onhan se merkillistä ja kun crp nousee (myrkkykaali) yli sallitun, on mentävä kirurgille. Pieni ristiriita, täytyy myöntääLopeta nyt tuo valehtelu, olet kertonut ettet käy lääkärissä, et ole käynyt vuosikymmeniin omien sanojesi mukaan.
Echokin oli räksyttänyt koko vuorokauden jonku muun kans, et tainnut huomata?Lupasit jo eilen. Silti en ole bannissa, katos kun en ole ketään uhkaillut niinkun jotkut.
taitaa lomalta paluu kiukuttaa.Mitä mä tätä ketjua selasin taaksepäin niin yhtä ilkeitä täällä on harmaat olleet sinä aikana kun olin lomalla...mutta voit aina toki painua hevonpimppaan, jos mun seura ei kelpaa
Sinä voit mennä sinne sisäpiirin ketjuun.Mitä mä tätä ketjua selasin taaksepäin niin yhtä ilkeitä täällä on harmaat olleet sinä aikana kun olin lomalla...mutta voit aina toki painua hevonpimppaan, jos mun seura ei kelpaa
Seli seli...taitaa lomalta paluu kiukuttaa.
Harmittaako kun et pääse sinne kiusaamaan meitä?Sinä voit mennä sinne sisäpiirin ketjuun.