Olen huomannut sen. Joskus täytyy vääntää rautalangasta ja työntää se peräsuoleen.
Olen huomannut sen. Joskus täytyy vääntää rautalangasta ja työntää se peräsuoleen.
Olen samaa mieltä, ei hyvältä näytä
Lisää siitä erilaisuudesta. Palstan mukaan pitää olle vähintään 20cm. Täällä eräs nainen näyttä pikkusormeaan ja sanoi, että tämä riittää.Me ollaan täällä Suomessa myös vähän heikkoja aina huomaamaan kuvaannollisuus, joten ollaan siinäkin erilaisia
Lisää siitä erilaisuudesta. Palstan mukaan pitää olle vähintään 20cm. Täällä eräs nainen näyttä pikkusormeaan ja sanoi, että tämä riittää.
Onkohan se ero tarpeessa vai tavaran koossa? Sanokaa te viisainpana.
Ööps..mä puhuin hitaudesta hoksata kuvaannollinen puhe, en koostaLisää siitä erilaisuudesta. Palstan mukaan pitää olle vähintään 20cm. Täällä eräs nainen näyttä pikkusormeaan ja sanoi, että tämä riittää.
Onkohan se ero tarpeessa vai tavaran koossa? Sanokaa te viisainpana.
Olet nuoleskellut maxin kanssa liikaaEiku ei mtn...puhuinhan mä sen koostakin ensiks
Mutta johtui ihan siitä, että käsitin sut väärin!
Ei maxia nuoleskella, vaan maistellaan jääpalojen kanssa tai pillin läpiOlet nuoleskellut maxin kanssa liikaa
Ei saa käyttää pilliä tulee ryppyjä suun ympärille.Ei maxia nuoleskella, vaan maistellaan jääpalojen kanssa tai pillin läpi
No mikä koko olis sopiva mielestäsi, nyt kun ymmärsit oikeen?Eiku ei mtn...puhuinhan mä sen koostakin ensiks
Mutta johtui ihan siitä, että käsitin sut väärin!
Ei saa käyttää pilliä tulee ryppyjä suun ympärille.
Entäs, jos ottaa lollipopin suuhun, tuleeko siitä ryppyjä mihinkään?Ei saa käyttää pilliä tulee ryppyjä suun ympärille.
Ei Ellu tarkoittanut osoittaa kiinnostusta aiheeseen vaan luuli, että sinä esittelit senttejäsi!No mikä koko olis sopiva mielestäsi, nyt kun ymmärsit oikeen?
Pieni, välikoko vai suuuuri?
Ok, nyt oli mun vuoro ymmärtää väärinEi Ellu tarkoittanut osoittaa kiinnostusta aiheeseen vaan luuli, että sinä esittelit senttejäsi!
suuuuri sen tietenkin pitää ollaNo mikä koko olis sopiva mielestäsi, nyt kun ymmärsit oikeen?
Pieni, välikoko vai suuuuri?
Ok, nyt oli mun vuoro ymmärtää väärin
Minä voisin ottaa sinun patukkaa. Harmi kun olet siellä kaukana maailman äärissä.. Kirkkonummella.Lähten käymään kaupassa. Aion tehdä raparperi-lihapataa huomenna.
Tarttee jotain aineksia siihen.
Moi IltaaIltaa! Vai että tällaista täällä taas tänään.
IltaaIltaa! Vai että tällaista täällä taas tänään.
Jaa, onkohan nyt ihan noinkaan.Tuhmat tädit saa sellaista
Ja sedät myös. on se totta.Jaa, onkohan nyt ihan noinkaan.