Vierailija
No ei saa.Joo, se on käsittämätöntä, että harmaana saa kiusata mielin määrin.
No ei saa.Joo, se on käsittämätöntä, että harmaana saa kiusata mielin määrin.
Kyllä saaNo ei saa.
Se on jännä et välillä on ihan sama mitä yrittää vastata niin se evää tietyiltä viesteiltä sen vastaamismahdollisuuden kokonaan Olen huomannut saman.En pystynyt vastamaan mitään Elli maarin viestiin. Robomode on liian tehokas.
Vai niin. Et kai vaan kiusi mua?Niin kulti olen oikeassa. Sinäkin joskus. Ja tulet ensin.
Täällä keskustelupalstalla on keskustelu kielletty! Oho nyt meni läpi, toivoa on vieläSe on jännä et välillä on ihan sama mitä yrittää vastata niin se evää tietyiltä viesteiltä sen vastaamismahdollisuuden kokonaan Olen huomannut saman.
Hyvä. Et voi kiusataEn pystynyt vastamaan mitään Elli maarin viestiin. Robomode on liian tehokas.
ei ole, pitää vain välttää kiellettyjä sanojaTäällä keskustelupalstalla on keskustelu kielletty! Oho nyt meni läpi
No ei saaKyllä saa
Kysyin vain, että joko on märkäpuku ostettuei ole, pitää vain välttää kiellettyjä sanoja
eipä oleKysyin vain, että joko on märkäpuku ostettu
En kun rakastelen ja pusinVai niin. Et kai vaan kiusi mua?
Yritän välttää kiusaamista. Toki joskus en voi hillitä itseäni, koska huumorini on mustaa välilläHyvä. Et voi kiusata
Märkäpuku tarkoittaa kondomiaKysyin vain, että joko on märkäpuku ostettu
No näköjään naisita ei saa moista kysyä
Ei kalamies mua oo kiusannutHyvä. Et voi kiusata
Siinähän se on kun huumorit ei kohtaa, kaikki ei ymmärrä kaikkia niin sitten luullaan jostain typerästä vitsistä että se oli kiusaamista...Yritän välttää kiusaamista. Toki joskus en voi hillitä itseäni, koska huumorini on mustaa välillä
Ei kalamies mua oo kiusannut
Pitäisi ensin kysyä että mitä toinen tarkoittaa ennen kuin suuttuu..Siinähän se on kun huumorit ei kohtaa, kaikki ei ymmärrä kaikkia niin sitten luullaan jostain typerästä vitsistä että se oli kiusaamista...
Välillä on kiva hieman heittää löylyä kiukaalleEi kalamies mua oo kiusannut
Ei saa haukkua toista saappaaksi...Saapas
Ei saa. Ei kukaan saa kiusata ketään. Miksi sinusta saa. OletpasSaapas
Välillä on kiva hieman heittää löylyä kiukaalle