vierailija
Hyi eEi saa haukkua toista saappaaksi...
Hyi eEi saa haukkua toista saappaaksi...
Totta turisetVälillä on kiva hieman heittää löylyä kiukaalle
on sulla vaatimukset
Ja mitä hemmetti sä tuolla tarkotat?Pitäisi ensin kysyä että mitä toinen tarkoittaa ennen kuin suuttuu..
SaapasEi saa haukkua toista saappaaksi...
Sitä että sä vedät herneen nenään liian herkästiJa mitä hemmetti sä tuolla tarkotat?
Ei onnistu. Ei muuten hyväksy muuta. Yritin. Robotti meni sekaisin taas.Uskotaan, vaihda nysse nikki.
No nyt se toimi.Ei onnistu. Ei muuten hyväksy muuta. Yritin. Robotti meni sekaisin taas.
Voi viddu.. piä se nikki. Mä rupeen nukkuu.Vastailenkin itselleni
Joo. Tuo on se riidankylväjä taasSitä että sä vedät herneen nenään liian herkästi
Se on priti soft, vai mitä softy sanoo?
6Min. Eikä sekuntiakaan yli.
666Min. Eikä sekuntiakaan yli.
Vetelä muna on kamala pettymysSe on priti soft, vai mitä softy sanoo?
No jos suun kautta hengittää niin tukehtuu. Parempi suuttua kuin kuolla.Sitä että sä vedät herneen nenään liian herkästi
softyista en tiiä mutta muna on sopiva ei sellasta kumipalloo pysty syömään mitä on ylikeitetty. Mitenkäs canadalaiset munat keitetään?Se on priti soft, vai mitä softy sanoo?
Kuus minuuttia!softyista en tiiä mutta muna on sopiva ei sellasta kumipalloo pysty syömään mitä on ylikeitetty. Mitenkäs canadalaiset munat keitetään?
Mä en ota selkoo sun höpötyksistäsNo jos suun kautta hengittää niin tukehtuu. Parempi suuttua kuin kuolla.
Vai mitä elliMarjatta siihen sanoo?
Molemmille.Vetelä muna on kamala pettymys
Vaikka mistä minä sitä tietäisin, ei ou koskaan sattunu.Molemmille.
Ei ole höpötyksiä, on totista totta ja asiallista asiaa.Mä en ota selkoo sun höpötyksistäs
Luontaista vaatimattomuuttani, ja se on se ympärysmitta.itse tuolla jo puhuit 15 senttisestä...
Luontaista vaatimattomuuttani, ja se on se ympärysmitta.
5Min. Eikä sekuntiakaan yli.