vierailija
Mutta harmaat saavat olla ilkeitä.Kannattaa olla kiltisti.
Mutta harmaat saavat olla ilkeitä.Kannattaa olla kiltisti.
Miksi käytät vierailija nimeä?Mutta harmaat saavat olla ilkeitä.
No miksi ja mihin asti se on?Sivulla lukee miksi ja mihin asti banni on. En pysty edes kirjautumaan ulos. Nyt sillä selaimella en pysty lukemaan palstaa.
Oletko moderaattori?No täytyy sanoa että sä ja yksi muukin tyyppi on puhunut niin ja teillekin pitäisi antaa bannia.
No täällä kalastelet kuitenkinJaahas, saa onkimisen unohtaa kun välineet on toisessa kaupungissa.
Tee sellainen viritelmä puukepistä.Jaahas, saa onkimisen unohtaa kun välineet on toisessa kaupungissa.
Miksi ne siellä on jos olet itse kotonaJaahas, saa onkimisen unohtaa kun välineet on toisessa kaupungissa.
Jätän toiseen kertaan koko onkimisen.Tee sellainen viritelmä puukepistä.
Jäi sinne veneeseen viimeviikolla.Miksi ne siellä on jos olet itse kotona
Tai pelaa sitä pilkkimispeliä netissä. Pro pilkki.Jätän toiseen kertaan koko onkimisen.
No ne on pöllity jo sieltäJäi sinne veneeseen viimeviikolla.
On saaneet pölliä koko veneen tai rikkoneet lukitun ohjaamon oven.No ne on pöllity jo sieltä
Onpa sinulla hatara muistiJäi sinne veneeseen viimeviikolla.
Onneks sulla on niin terävä pää että menee monta pipoa talvessa.Onpa sinulla hatara muisti
Kummallista vinoilemistaOnneks sulla on niin terävä pää että menee monta pipoa talvessa.
V*ttuakos utelet kokoajan asioita mitkä ei sinulle kuulu.Kummallista vinoilemista
No hyvä että on edes vähän lukkojen takana eikä vaan soutuveneessäOn saaneet pölliä koko veneen tai rikkoneet lukitun ohjaamon oven.
Mitä olen udellut? Kysyin vain miksi ne onkivehkeet on muualla.En mitään muuta.V*ttuakos utelet kokoajan asioita mitkä ei sinulle kuulu.
Hörkkö tuo oli jo on hö hö kylvö muliVos utelet kokoajan asioita mitkä ei sinulle kuulu.
No se onkin yksi kusi. mulkk. unenMitä olen udellut? Kysyin vain miksi ne onkivehkeet on muualla.En mitään muuta.
?Hörkkö tuo oli jo on hö hö kylvö muli
Joo ja se on röö että voi syöttää höh röh
Kerro sitten mitä saitTaidan lähteä onkimaan.
Jaahas, saa onkimisen unohtaa kun välineet on toisessa kaupungissa.