vierailija
Ei mun mielestä.No meni överiksi. Huomaat varmaan sen itsekin.
No meni ja sillee ei pidä sanoa kenellekään,kehottaa tekemään.Ei mun mielestä.
Jee jee. Hyvä hyvä jihuuOnneksi
Se lukee ylempänä.Mitä agela teki että banni rapsahti?
Oli ilkeä mutta miksi ja mitä sanonut?
Oli mulle ilkeä. Tänäänkin oli taas. Annoin samalla mitalla takaisin. Olemalla ikeä.
Niin mutta mitä se on sanonut?!
joko ymmärrätJos jutut menee samalle tasolle kun sillä yhdellä ja kirjoitetaan tappotoiveita niin minusta on banni ansaittu.
Ei kai sitä viitti toistaa jos siitä bannia saa Yritäkkö nä päästä meistä kaikista eroon?Niin mutta mitä se on sanonut?!
No täytyy sanoa että sä ja yksi muukin tyyppi on puhunut niin ja teillekin pitäisi antaa bannia.Ei kai sitä viitti toistaa jos siitä bannia saa Yritäkkö nä päästä meistä kaikista eroon?
No ilmeisesti on ylläpidon mielestäOnko sillä väliä mitä mä sanoin?
Vaan eipä oo annettu Mä luulen et ne on kiristäny tuota bannaamista viime aikasten rähinöiden takiaNo täytyy sanoa että sä ja yksi muukin tyyppi on puhunut niin ja teillekin pitäisi antaa bannia.
Silläkään kuvalla en uhannut ketään, en edes tuntematonta harmaata.Kokeiletko rajoja Ton yhen mielestähän siitä taxikuskistakin olis pitäny tulla mut aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta
Tuo kuva näkyy mulle.oot bannissa ja harmaana niin et näe kaikkia kuvia.
En muista kun 2 tunnin bannista on niin kauan.Miten toi banni ilmenee, tuleeko siitä ilmotus vai eikö pääse kirjautuun vai miten?
Sähän oot sitten osannu olla kiltistiEn muista kun 2 tunnin bannista on niin kauan.
Sivulla lukee miksi ja mihin asti banni on. En pysty edes kirjautumaan ulos. Nyt sillä selaimella en pysty lukemaan palstaa.Miten toi banni ilmenee, tuleeko siitä ilmotus vai eikö pääse kirjautuun vai miten?
No just...Sivulla lukee miksi ja mihin asti banni on. En pysty edes kirjautumaan ulos. Nyt sillä selaimella en pysty lukemaan palstaa.
Kannattaa olla kiltisti.Sivulla lukee miksi ja mihin asti banni on. En pysty edes kirjautumaan ulos. Nyt sillä selaimella en pysty lukemaan palstaa.