vierailija
yleuutisissa artikkeli eikä voinu sitä linkata. katso sieltä.Ei sitä langalla tehdä
yleuutisissa artikkeli eikä voinu sitä linkata. katso sieltä.Ei sitä langalla tehdä
Mitäs sulle on kerrottu liiasta linkittelystä?yleuutisissa artikkeli eikä voinu sitä linkata. katso sieltä.
Vastahan sä tulit mökiltäMä en millään malttaisi odottaa että päästään katsomaan sitä mökkiä!
Millon meette kattomaan?Mä en millään malttaisi odottaa että päästään katsomaan sitä mökkiä!
Vastahan sä tulit mökiltä
Niimut se oli mökki! Tää ois niinko kakkoskoti. Tai kolmas.
Ihan sama! *kärsimätön*
Millon meette kattomaan?
Eli että saisit ajan kulumaan, pakkaat ne yöpymistarpeet..kohta huomaatkin jo miten mies on tullut töistä ja voit pakata hänetkin heitolla autoon, ja eikun menoks!Heti, kun mies lopettaa duunit. Ja heti kun oon pakannut yöpymistarpeet.
Peitot ja tyynyt on jo autossa, pyyhkeetkin, jotain vaatteita ja pihatossut, juomavettä, kahvipannut- ja poroja ja vessapaperia.
Ruokapuoli vielä kylmäkassiin viimetipassa ja jotain varmaankin unohtuu...
Tulitikkuja!
Tänäänkö menette? Katsomaan yöksi? Lomaa?Heti, kun mies lopettaa duunit. Ja heti kun oon pakannut yöpymistarpeet.
Peitot ja tyynyt on jo autossa, pyyhkeetkin, jotain vaatteita ja pihatossut, juomavettä, kahvipannut- ja poroja ja vessapaperia.
Ruokapuoli vielä kylmäkassiin viimetipassa ja jotain varmaankin unohtuu...
Tulitikkuja!
Tänäänkö menette? Katsomaan yöksi? Lomaa?
Eli että saisit ajan kulumaan, pakkaat ne yöpymistarpeet..kohta huomaatkin jo miten mies on tullut töistä ja voit pakata hänetkin heitolla autoon, ja eikun menoks!
Hä? Muutto? Kuinka kauas?Yöksi juu. Mut ei se mikään loma oo jos muuttaa. Pääasia, että ois kämppä, jossa saa nukuttua.
Ha ista sinä..Onneksi
Älä akkela har. maa siellä riehuHa ista sinä..
RiehunpasÄlä akkela har. maa siellä riehu
Oli mulle ilkeä. Tänäänkin oli taas. Annoin samalla mitalla takaisin. Olemalla ikeä.Jos jutut menee samalle tasolle kun sillä yhdellä ja kirjoitetaan tappotoiveita niin minusta on banni ansaittu.
No meni överiksi. Huomaat varmaan sen itsekin.Oli mulle ilkeä. Tänäänkin oli taas. Annoin samalla mitalla takaisin. Olemalla ikeä.