vierailija
Mulkukkoja ja pill.usärkiäKerro sitten mitä sait
Mulkukkoja ja pill.usärkiäKerro sitten mitä sait
Älä kysy se on utelemista.Kerro sitten mitä sait
Hän ei halua keskustella keskustelupalstalla, haluaa vaan vt.uilla.Älä kysy se on utelemista.
Sinäkö olet yhtään parempi? Et muuta teekkään kun kyttäät ja vittuilet.Hän ei halua keskustella keskustelupalstalla, haluaa vaan vt.uilla.
Sinäkö olet yhtään parempi? Et muuta teekkään kun kyttäät ja vittuilet.
Olen  Sinäkö olet yhtään parempi? Et muuta teekkään kun kyttäät ja vittuilet.
Juu juu, ei tarvii jatkuvasti mainostaa. Kaikki uskoo vähemmälläkin.Olen kyyläävä idiootti  
olet oikeassa. Noniin heippa.mä en jaksa enää urpojen kanssa pelleillä.Juu juu, ei mun tarvii jatkuvasti mainostaa. Kaikki uskoo vähemmälläkin että olen täysi m, ulkku.
Enkä mä jormienolet oikeassa. Noniin heippa.mä en jaksa enää urpojen kanssa pelleillä.
Miks' kaikki hiljeni juuri, kun olin valmis antamaan mun viistoista centtiä?
naiset Suomessa ei ole tottunu nuin lyhkäsiinMiks' kaikki hiljeni juuri, kun olin valmis antamaan mun viistoista centtiä?
Mykistyttiin sen pienestä määrästä tai koosta!Miks' kaikki hiljeni juuri, kun olin valmis antamaan mun viistoista centtiä?
Sen piti olla kuvannollista puhetta.naiset Suomessa ei ole tottunu nuin lyhkäsiin
Minkäs siile voi, luoja loi mut tällaiseksi. En voi enempää tarjota.Mykistyttiin sen pienestä määrästä tai koosta!
Sen piti olla kuvannollista puhetta.
Siksi kai mulla ei ole naismenestystä Suomessa. Kai pimpit ovat vähemmän kuluneita täällä, tai jotain. En tiedä.
Minkäs siile voi, luoja loi mut tällaiseksi. En voi enempää tarjota.
Me ollaan täällä Suomessa myös vähän heikkoja aina huomaamaan kuvaannollisuus, joten ollaan siinäkin erilaisiaSen piti olla kuvannollista puhetta.
Olen huomannut sen. Joskus täytyy vääntää rautalangasta ja työntää se peräsuoleen.Me ollaan täällä Suomessa myös vähän heikkoja aina huomaamaan kuvaannollisuus, joten ollaan siinäkin erilaisia