Saanko liittyä mukaan? Tässä 9. villahousut olisi yrityksessä. Viime viikolla ke vai to plussailin, nyt lähinnä varmistellut ja niin ne viivaset alkaa olemaan oikein vahvoja plussia jo. Rv 4+0 vasta ja La tammikuun 20. tai jotain sinne päin. Vähän pölhöltä tuntuu pissiä tikuille, kun eihän ne mitään takaa--> 12/18 mulla oli keskeytynyt keskenmeno ja nyt tietty sama kummittelee sielussa. Ja kaikki muut pelkoskenaariot tietysti. Tein nyt jopa digin, vaikka tiedän ihan tasan tarkkaan miltä Pctikun tulisi näyttää versus digi. Tältä aamulta tulos siis 2-3. Eli järjetön himotestaaja täällä, terve vaan!
Nyt silti aion lopettaa turhan stressinkokemisen, ja päätin jättää testaillut muille. Eihän tässä järjissään muuten pysy. Ehkä meen jossain kohtaa ar-uktraan, mutta ei sekään kiveen kirjoitettu ole
Oireina rintojen pingottuneisuus, haluttomuus, äreys ja älytön väsymys. Ja eilisiltana ihan selvästi supisteli kohtu useamman kerran. Olin ihan monttu auki, että mitä ihmettä. Koskaan ennen ei näillä viikoilla oo kyllä suppareita tuntunut. Tietysti raskaus mun mielessä kesken on menossa.
Mä en vielä uskalla Fb liittyä, mutta mahdollisesti jossain kohtaa kyllä, mikäli ryhmässä silloin vielä on tilaa.
Niin joo, mulla yhden lapsen la on ollut 20.1. Ja kyllä vaan sellainen tammivauva on kiva. Mukavassa iässä kesällä ja ei kesä kuumalla valtavan pötsin kanssa. Raskainta on loppuvaiheen närästys ja se kun ei pysty sitä kaikkea jouluruokaa syömään mitä mieli vetäis...
Muksaa iltaa kaikille!