Luultavasti, sitähän oli juttua et postista häviää hirveet määrät kaikkeeMun kutsu on varmaan hukkunut postissa?
Luultavasti, sitähän oli juttua et postista häviää hirveet määrät kaikkeeMun kutsu on varmaan hukkunut postissa?
Huomenta vaan sinnekkinVai pienet päikkärit.
Sama ongelma täällä, vatsa on taas ku olis 9kuulla raskaanaJukra, että olenkin täynnä.
Ei suolasta ja makeaa saa sekottaaRipsottele hieman merisuolaa suklaajädeen niin on sekä makeaa että suolaista. Ja toimii! Eikä chiliripsauskaan sitä pahaksi muuta.
Saa ja pitää! hus pois ennakkoluulot nyt!Ei suolasta ja makeaa saa sekottaa
Saa? Ei, vaan pitää!Ei suolasta ja makeaa saa sekottaa
Hui kamala, tuosta sais hyvän elokuvanNoi mielisairaalajutut ovat olleet mulle aina hieman heikko paikka. Äitini kertoi muinoin, että työpaikkansa hissi yritti aina viedä just siihen kerrokseen missä sijaitsi ruumishuone. Ja samainen paskahissi juututti mut samaisessa laitoksessa kerrosten väliin.
HuomentaHuomenta vaan sinnekkin
Ootko syöny koskaan suolaista kinuskia?Ei suolasta ja makeaa saa sekottaa
Ootko syöny koskaan suolaista kinuskia?
*pyyhkii kuolaa suupielistä*
HuomentaMä en puhu sinulle ennenku olet syäny tänään jotain muutakin kuin purkkikuskusta.
E..Ootko syöny koskaan suolaista kinuskia?
Onvai?Tai vaikka Dajm. Siinäkin on suolaa.
E..
Onvai?
Ja siis syönhän mää suolasalmiakkia, mutta se on eri asia
No joo tuolleen...Saa? Ei, vaan pitää!
Pullataikinaankin laitetaan suolaa. Ja majoneesiin sokeria.
Kokeiles joskus sulattaa pri salmiakkia tilkkaan vettä ja sivele sitä liuosta pihvin pintaan.
Me tehtiin muuten parivuotta sit joku tollanen glaseeraus mihin tuli salmiakkia, oli ihan sairaan hyvää Grediitit menee tuosta kyl ukolle kun se on mua rohkeempi testaileen villimpiä vedoksia Olikin unohtunu kokonaan moinenEiku ihan sama.
Kokeiles joskus sulattaa pri salmiakkia tilkkaan vettä ja sivele sitä liuosta pihvin pintaan.
Me tehtiin muuten parivuotta sit joku tollanen glaseeraus mihin tuli salmiakkia, oli ihan sairaan hyvää Grediitit menee tuosta kyl ukolle kun se on mua rohkeempi testaileen villimpiä vedoksia Olikin unohtunu kokonaan moinen
Saa saa saaa saaaaaa !Ei suolasta ja makeaa saa sekottaa
Kuulostaa hyvältäMä tein joskus kauan sitten lihapataa mihin hujautettiin puoli pakettia tervaleijonanamuja sekaan. Toimi!
Suolainen karamellijäätelöOotko syöny koskaan suolaista kinuskia?
Oih...Suolainen karamellijäätelö
Ja suklaa sopii chili con con carneenMe tehtiin muuten parivuotta sit joku tollanen glaseeraus mihin tuli salmiakkia, oli ihan sairaan hyvää Grediitit menee tuosta kyl ukolle kun se on mua rohkeempi testaileen villimpiä vedoksia Olikin unohtunu kokonaan moinen
Mä tein joskus kauan sitten lihapataa mihin hujautettiin puoli pakettia tervaleijonanamuja sekaan. Toimi!
Sama kun laittais mämmiä spagettikastikkeeseenJa suklaa sopii chili con con carneen