Juu en suinkaanlainkaanIhan vissiinkään kovinkaan pahasti ei sitte kuiteskaan haittais jo pikkusesti tosipaljon uintireissulla kastuisit
Illalla tehtäis iso siskonpeti olkkarinlattialle ja kateltais kissan kanssa töllöö hetki ja mussuteltais vielä jotain iltaherkkuaUi, ja sulla on siellä Mantakin!
Saattais muuten piankin pukata osotteenmuutosta siihenkin suuntaan
Manta on kyllä aikamoinen sottapytty syödessään
Meillä on vissiin sika-apina-kissa syö kuin sika,kiipeilee ja hyppii kuin apina ja näyttää kissaltaManta on kyllä aikamoinen sottapytty syödessään
Joka päivä saa siivota sen ruokapaikan
hyvältä kuulostaaHuomenta! Piffit tulille ja öömään.
Eliks medium naudan ulkofileepihvit, lohkoperunoita, pippurikermakastiketta, uunijuureksia ja fetasalaattia.
Ja koska on lähes rikollista syödä moista ilman punkkua niin sekin löytyy
noh noh,pian saat herkkuja nenän eteen.Kaikil muil on jo herkut nokan alla ja meidän satsi saapuu vasta kolmen vartin kuluttua! Äääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää!
Ei mulla oo herkkuja, ei nenän alla eikä yllä eikä ees jääkaapissakaanKaikil muil on jo herkut nokan alla ja meidän satsi saapuu vasta kolmen vartin kuluttua! Äääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää!
Ei mulla oo herkkuja, ei nenän alla eikä yllä eikä ees jääkaapissakaan
Eikun onhan siellä se suklaajäätelö pakastimessa
Mutku ei tee mieli makeaa
Hm ainakin sen opin tuosta kauhuleffasta,että jos 2 alastonta pimua alkaa pusssilemaan ja lääppimään talossa joka on ollut entinen mielisairaala, niin juokse karkuun.
Pian ilmestyy paha haamutohtori joka silppuaa n sekunnissa naamasi irti.
HuihHmmm...
Noi mielisairaalajutut ovat olleet mulle aina hieman heikko paikka. Äitini kertoi muinoin, että työpaikkansa hissi yritti aina viedä just siihen kerrokseen missä sijaitsi ruumishuone. Ja samainen paskahissi juututti mut samaisessa laitoksessa kerrosten väliin.
Eeen taia katsoa tuota leffaa vaiks ois kuinka nakuja typyjä!
Tää mun kisumisu vois opettaa sinun ja ellun misuille vähän tapoja.Meillä on vissiin sika-apina-kissa syö kuin sika,kiipeilee ja hyppii kuin apina ja näyttää kissalta
Mun kutsu on varmaan hukkunut postissa?Huomenta! Piffit tulille ja öömään.
Eliks medium naudan ulkofileepihvit, lohkoperunoita, pippurikermakastiketta, uunijuureksia ja fetasalaattia.
Ja koska on lähes rikollista syödä moista ilman punkkua niin sekin löytyy
Mä en puhu sinulle ennenku olet syäny tänään jotain muutakin kuin purkkikuskusta.Ei mulla oo herkkuja, ei nenän alla eikä yllä eikä ees jääkaapissakaan
Eikun onhan siellä se suklaajäätelö pakastimessa
Mutku ei tee mieli makeaa