The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Ihan vissiinkään kovinkaan pahasti ei sitte kuiteskaan haittais jo pikkusesti tosipaljon uintireissulla kastuisit:ninja::D
Juu en suinkaanlainkaan:D
Roiskittais muutkin rannalla olijat:sneaky:
Ui, ja sulla on siellä Mantakin!
Saattais muuten piankin pukata osotteenmuutosta siihenkin suuntaan:D
Illalla tehtäis iso siskonpeti olkkarinlattialle ja kateltais kissan kanssa töllöö hetki ja mussuteltais vielä jotain iltaherkkua:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
  • Tykkää
Reactions: r0s
Kaikil muil on jo herkut nokan alla ja meidän satsi saapuu vasta kolmen vartin kuluttua! Äääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää!
Ei mulla oo herkkuja, ei nenän alla eikä yllä eikä ees jääkaapissakaan(n)
Eikun onhan siellä se suklaajäätelö pakastimessa:geek:
Mutku ei tee mieli makeaa(n)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Hm ainakin sen opin tuosta kauhuleffasta,että jos 2 alastonta pimua alkaa pusssilemaan ja lääppimään talossa joka on ollut entinen mielisairaala, niin juokse karkuun.
Pian ilmestyy paha haamutohtori joka silppuaa n sekunnissa naamasi irti. :unsure::rolleyes::LOL:
 
r0s
Hm ainakin sen opin tuosta kauhuleffasta,että jos 2 alastonta pimua alkaa pusssilemaan ja lääppimään talossa joka on ollut entinen mielisairaala, niin juokse karkuun.
Pian ilmestyy paha haamutohtori joka silppuaa n sekunnissa naamasi irti. :unsure::rolleyes::LOL:

Hmmm...

Noi mielisairaalajutut ovat olleet mulle aina hieman heikko paikka. Äitini kertoi muinoin, että työpaikkansa hissi yritti aina viedä just siihen kerrokseen missä sijaitsi ruumishuone. Ja samainen paskahissi juututti mut samaisessa laitoksessa kerrosten väliin.

:oops:

Eeen taia katsoa tuota leffaa vaiks ois kuinka nakuja typyjä!
 
Hmmm...

Noi mielisairaalajutut ovat olleet mulle aina hieman heikko paikka. Äitini kertoi muinoin, että työpaikkansa hissi yritti aina viedä just siihen kerrokseen missä sijaitsi ruumishuone. Ja samainen paskahissi juututti mut samaisessa laitoksessa kerrosten väliin.

:oops:

Eeen taia katsoa tuota leffaa vaiks ois kuinka nakuja typyjä!
:unsure:;) Huih
 
Meillä on vissiin sika-apina-kissa :unsure::unsure:o_O syö kuin sika,kiipeilee ja hyppii kuin apina ja näyttää kissalta :D
Tää mun kisumisu vois opettaa sinun ja ellun misuille vähän tapoja.
Tää ei riehu, ei raavi, ei tee tuhoja, ei tiputtele tavaroita, eikä pidä meteliä.
No, kellonaikoja tää vois vähän opetella. Aamuviideltä rapisteli ovea ja tahtoi sisään. Kehräs hetken ja kävi maate. Kun läksin aamukaffelle niin ei eväänsäkään heilauttanut. Kun läksin saunaan niin piti kolme kertaa tökkäistä sormella, että onko misu vielä hengissä kun ei ollu silloinkaan vielä hievahtanut. Sit raotti toista silmää ja kysyi, että miks häiritten?
Mut öisiä ja aamuisia herätyksiä lukuunottamatta tää on melko vaivaton kämppis.
 

Yhteistyössä