VastarannankiiskiSaa saa saaa saaaaaa !
VastarannankiiskiSaa saa saaa saaaaaa !
EI OO SAMA. Onha meksikossa suklaakastike, mole jota syödään ruuan kanssa vaikka lihan tai kananSama kun laittais mämmiä spagettikastikkeeseen
Hän on vahva uskossaan
Salmiakki salmiakkina ja lihapata lihapatana..näin se elämä kuulkaa menee
En en eeeeeen eeen soriiiVastarannankiiski
Kuulostaa hyvältäMenen tekemään paistinpannu pizzaa
Pohja on tortillalätkä jonka paistan öljyssä hetkon molemmilta puolilta ja sitten laitan täytteet päälle ja annan muhia kannen alla vielä tovin...katotaan miten tässä vielä käy.
Päälle tulee tomaattikastiketta, mozzarellaa ja cheddaria ja paaaljon jalapenoa.
Ei salmiakkia, eikä suklaata, eikä vasitenkaan mämmiä
Hyvältä kuulostaa, mä kaipaisin ehkä jotain lihanmallista sinne mut varmasti uppoaa noinkinMenen tekemään paistinpannu pizzaa
Pohja on tortillalätkä jonka paistan öljyssä hetkon molemmilta puolilta ja sitten laitan täytteet päälle ja annan muhia kannen alla vielä tovin...katotaan miten tässä vielä käy.
Päälle tulee tomaattikastiketta, mozzarellaa ja cheddaria ja paaaljon jalapenoa.
Mutta hyvätOn teillä willit ruoat.
Herkulliset willit ruuatOn teillä willit ruoat.
Mutta hyvät
Vähän epäilyttää.Herkulliset willit ruuat
No nyt mä voin puhua sinulle.Menen tekemään paistinpannu pizzaa
Nuo sinun päiväunet epäilyttää...Vähän epäilyttää.
Se on hyvä !Vähänkään ei epäilytä.
Nukuin makeasti.Nuo sinun päiväunet epäilyttää...
... että tuliko muka nukuttuakin?
Tärkeintä ei ole voitto - vaan YLIVOIMAINEN VOITTO!!
Kerran sai HPK hassutella vastustajaa HOOPEEKOO!
Loput neljä maalia löi Puolen Suomen Joukkue
En tiiä.Onkohan yhtä hyvä kuin sarja oli
https://www.iltapulu.fi/tv/Myrskylinnut+lahtovalmiina
No sen takia meninkin niin vikkelään tekemään niitä, kun aattelin ettei miehen mykkäkoulu ole mitenkään hyväkiva juttu heiNo nyt mä voin puhua sinulle.
Ruokaennakkoluuloista muuten... et kai ole sukua Tinkuliinille?
Mahdoitko nukkua lainkaan?Nukuin makeasti.
En tiiä, mutta mulla paloi viimenen pizza kokonaan kun vahingossa unohin sen hellalle, kun lärpätilörpätin luurissaEi kyl tee mieli ruokaa vieläkään.
Oonkohan mä mennyt rikki?