Aqela
Nukuin ja ihan yksin.Mahdoitko nukkua lainkaan?
Nukuin ja ihan yksin.Mahdoitko nukkua lainkaan?
Nukuin ja ihan yksin.
Joo
Täytyy seuraavalla kerralla tulla mukaan niin et nuku yksin
En tiiä, mutta mulla paloi viimenen pizza kokonaan kun vahingossa unohin sen hellalle, kun lärpätilörpätin luurissa
JooooooEiiii!
Mutta kai siitä sentäs voi ne päälliset syödä? Pohja on joka tapakukseea kuitenkin pelkkää vehnämössöä.
HöhEn tiiä, mutta mulla paloi viimenen pizza kokonaan kun vahingossa unohin sen hellalle, kun lärpätilörpätin luurissa
Mulla joutui kerran muinoin sellasta vähän niinkun tulista mansikkahilloa maultaan, mutta ei se sitä ollut..niin myös ''muualle'' ja tuli kieltämättä aika kiirus pesulle sinä iltanaRöhnä-iita hilloa on leuassa ja muuallakin
Huomenta, eikö olekin.Hyvää päivää
Yli tunnin jo hereillä oloa, on se vaan niin mukavaa olla lomalla kun voi nukkua pitkään
on ja kissa temppuili koneen kimpussa niin kauan, että sain sen toimimaan vasta kun siivosin sitä vikasietotilan kauttaHuomenta, eikö olekin.
luulis ny jokaisen jo tietävän että kissat on saatanastaon ja kissa temppuili koneen kimpussa niin kauan, että sain sen toimimaan vasta kun siivosin sitä vikasietotilan kautta
Tähän ei voi kuin todeta näin: ota kissa, ne sanoi...sen kanssa on niin helppoa, ne sanoi
Se sopii mulle.luulis ny jokaisen jo tietävän että kissat on saatanasta