Joo,vissiin ovat. On kyllä upea ilma ja itsekkin pääsin jo kaupassa käymään. Kiva kävelläSitäpä.
Kai ulkona ku on kaunis keli.
Joo,vissiin ovat. On kyllä upea ilma ja itsekkin pääsin jo kaupassa käymään. Kiva kävelläSitäpä.
Mä taas hoksasin että mulla on tollainen moottorilla toimiva raitisilmamaski. Hinta melkis tonnin. Laitoin sen päähäni ja pysyin sisällä ja hengittelin niin nuha hellitti edes hetkeksi.Joo,vissiin ovat. On kyllä upea ilma ja itsekkin pääsin jo kaupassa käymään. Kiva kävellä
Saunassa ja syömässä.Kukkuuu
Mis lie kaikki ?
Mitä hiivattia?Ja jotkut ei tätäkään mahdollisuutta osaa käyttää oikein.
Yks äijä just heitettiin pellolle. Oli oma auto salajemmassa kilsan päässä. No siitä ei olis vielä lentäny ulos mutta kun takakontti oli täynnä täällä myytäväksi tarkoitettua viinaa niin sai luvan lähteä myymään sitä muualle.
Kyllä!Mut tää on hemmetin hyvä paikka semmoiselle joka viihtyy maaseudun rauhassa ja tosissaan yrittää irti viinasta.
Mulla ei, mutta vähentänyt olen.Oma suolan käyttö on lähes olematonta.
Hitsi miten paljon turhauttaa oottaa hoitajan soittoa.
Tänään pitäis käydä kaupassa, huomenna saattaa olla porukkaa enemmän.
Kukkuuu
Mis lie kaikki ?
Mä nukuin pitkät tirsat ja heräsin äsken..luulin että ois jo huominen ja etten kerennyt lähteä opistolle...Sitäpä.
Nääh. Kurjat osa 3 klo 22 ykkösellä.Sub 21.00 Elokuva remu Aaltosesta
https://www.iltapulu.fi/tv/%23Subleffa:+Ganes
Huhuuuuuu?
Täällä ollaan, tosin taas vasta kun bileet on jo ohi et Hei vains kaikille....Kukkuuu
Mis lie kaikki ?
Mä käytän sit sunkin puolesta suolaa suola ja kahvi on mun pahimmat paheet... tosin molempia oon vähän vähentänyt
Oma suolan käyttö on lähes olematonta.
Mitkä bileet?kun bileet on jo ohi
Aha
Koko päivän tumputtanut täällä...
MoikkelisTäällä ollaan, tosin taas vasta kun bileet on jo ohi et Hei vains kaikille....
Mä käytän sit sunkin puolesta suolaa suola ja kahvi on mun pahimmat paheet... tosin molempia oon vähän vähentänyt
Näköjään nukuin toisistaki jo ohi Palstabileet mis on kaikkiMitkä bileet?
KoikkelisMoikkelis
Ei täällä sellasia ole nähty enää vuosiin...ei edes mun aikana.Näköjään nukuin toisistaki jo ohi Palstabileet mis on kaikki
Huomenta, juu,työpäivinä nukuttaisi kyllä,mutta pakko nousta ylös.Koikkelis
Ja Huomenta!
Mentävä on sorvin ääreen, ei taaskaan pieni ihminen saa nukkua sillon ku siltä tuntuis
Höh,mikäs masussa ? JaksamistaHuomenta
Maha kipeenä...eikä huvittais lähtee yhtään mihinkään, mutta kun on pienesti pakko.
No joo, en mä oikeesti sellasta uskonu, lähinnä se on oikeestaan vaan sanontaEi täällä sellasia ole nähty enää vuosiin...ei edes mun aikana.