The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

tuolla elunalla sitä ei ole tekemätöntä paikkaa
Eiku nyt mää tajusin mitä sää höpäjät siellä...tällä kertaa.

No siis seksi on asia mikä nyt vaan on normaali ''toimenpide'' kahden onnellisesti yhdessä olevan elävän olennon välillä.
Eläimet toki puputtavat lisääntyäkseen ja käsittääkseni vain sen takia, mutta kun se meille ihmisille on myös nautinto niin miks ihmeessä se on jotenkin sellanen *tirskis vaan* aihe tai tabu todeta, etenkin naiselle, että pitää siitä?:eek:o_O
 
Eiku nyt mää tajusin mitä sää höpäjät siellä...tällä kertaa.

No siis seksi on asia mikä nyt vaan on normaali ''toimenpide'' kahden onnellisesti yhdessä olevan elävän olennon välillä.
Eläimet toki puputtavat lisääntyäkseen ja käsittääkseni vain sen takia, mutta kun se meille ihmisille on myös nautinto niin miks ihmeessä se on jotenkin sellanen *tirskis vaan* aihe tai tabu todeta, etenkin naiselle, että pitää siitä?:eek:o_O
ei se ole väärin jos se pysyy kohtuudessa mutta tuolla isommalla puolen avauduit että sun pitää saada usiamman kerran päivässä

ei sitä sonnikaan jaksa, varsinkaan jos pitää painaa samaa lehmää päivästä toiseen
 
ei se ole väärin jos se pysyy kohtuudessa mutta tuolla isommalla puolen avauduit että sun pitää saada usiamman kerran päivässä

ei sitä sonnikaan jaksa, varsinkaan jos pitää painaa samaa lehmää päivästä toiseen
Jaa nyt mä olen lehmäkin...no mutta sehän on oikein kiva kuulla.:confused:
Ai niinkö mää siellä sanoin?o_O
No mutta hei, eihän se asia sun murhe ole lainkaan...joten no worry, sä voit painaa vaikka autos pakoputkee, jos niikseen tulee..kerran kuukaudessa siis.(y)
 
Jaa nyt mä olen lehmäkin...no mutta sehän on oikein kiva kuulla.:confused:
Ai niinkö mää siellä sanoin?o_O
No mutta hei, eihän se asia sun murhe ole lainkaan...joten no worry, sä voit painaa vaikka autos pakoputkee, jos niikseen tulee..kerran kuukaudessa siis.(y)
etkaisää vaan meinaa ottaa tosissaan meikämandoliinon juttuja?

ihan pirruuttaan vaan otatan sua
 
Suosittelen kaikille pistämään viinirypäleitä pakastimeen ja syömään niitä jäisinä.(y)
Viime kesänä pakastin marjojen joukossa muutaman rypäleen ja totesin niiden maistuvan pakastettuna ihan yhtä hyviltä kuin sulana..käytän niitä usein myös jäiden asemesta:coffee::coffee:
 
Moikka,ihana ilma mutta on niin himskatin turhauttavaa oottaa kotona,millonka hoitaja soittaa ;)
Mun tuurilla tietysti joskus iltapäivällä. :sneaky:
 
komean näköinen talo ja kivoja heppoja
On. Tää on perhanan hyvä paikka.
Ikävä puoli on vaan se, että tänne päästäkseen pitää ensin juoda ittensä melkein hengiltä.
Ja jotkut ei tätäkään mahdollisuutta osaa käyttää oikein.
Yks äijä just heitettiin pellolle. Oli oma auto salajemmassa kilsan päässä. No siitä ei olis vielä lentäny ulos mutta kun takakontti oli täynnä täällä myytäväksi tarkoitettua viinaa niin sai luvan lähteä myymään sitä muualle.

Mut tää on hemmetin hyvä paikka semmoiselle joka viihtyy maaseudun rauhassa ja tosissaan yrittää irti viinasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Hitsi miten paljon turhauttaa oottaa hoitajan soittoa. :unsure:
Tänään pitäis käydä kaupassa, huomenna saattaa olla porukkaa enemmän.
 
Ärsyttävää!

Eikö sillä oo sun kännynumeroa? Huonolla tuurilla unohtaa kokonaan soittaa. :cautious:
On kännykkänumero,mutta ei voi lähtee kauppaan kun ei sielä meinaa kuulla mitään enkä tykkää puhua muiden ihmisten kuullen :D ja hoitaja äsken soittikin jo. Marmatus auttoi :D
Arvot on menny alaspäin viime labrasta,tosin kilpirauhasen arvo sais kuulema olla alempi :love::) mutta saan lääkäriajan,tosin vasta kesäkuussa,kun kerroin ukkovarpaan puutumisesta ja oikean käden oireista + kevään väsymyksestä
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar ja r0s

Yhteistyössä