The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Nnnniiii!

Tai sit salaatti, missä on rehuja, hunaja-pippuriporkkanoita, tonnikalaa, kananmunanpuolikkaita, jättikatkarapuja ja sitruunaista tillimajoneesia.


Kuinni mulla on nälkä? :oops:
Kelpais mullekkin:p Noita jättikatkiksia täytyy lisätä listaan, pannulla pyöräytettynä reilusti limeä ja vähä valkosipulia:p:love:
*pyyhkii kuolaa suupielistä*
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja r0s
Jumpattu tänään (y)
Mitäs ruokaa meinaatte pääsiäisenä syödä ?
Mä teen varmaan yhtenä päivänä aurinkoista bataatti-porkkanasosekeittoa,viikonlopuksi keksiä joku ruoka. Lammasta ei. Jokin lihapata vois olla hyvä tai vaikka karjalanpaisti.
Naudan paisti löytää ainakin tiensä savupönttöön. Muuten varmaan ihan perussettiä. Makkaraa, burgereita, salaattia. Jokohan jotain uusiapottuja sais viikon päästä. Herkkusienet luultavasti kanssa löytävät tiensä grilliin.
Kesäkeittiö on avattu.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Häh?:alien:
Heräsin juur...tässä nyt mitään panna, toinen puoli nenästäkin ihan tukossa ja tukka sen tuhannen tötteröllä:cautious:

Tuosta tuli mieleen, että pitäis päästä se uus Dumbo elokuva kattomaan!
Huomenta sitten vaan:rolleyes: Mietin kans millanenhan se dumbo on, onko yhtä surullinen kun originaali?o_O Kuin orjallisesti sitä alkuperästä on noudatettu vai onko jotain muuteltu?
 
Niin muuten, olen havahtunut siihen, että silmät on vuotaneet muutamina viime päivinä, kutisevat sen lisäksi ja tosiaan nenäliinoja kuluu paljon...mutta ei tää mitään sellasta nuhaa ole mitä nuha nyt yleensä on.
Olenks mäkin nyt sitten jollekin katupölylle allerginen??
 
Niin muuten, olen havahtunut siihen, että silmät on vuotaneet muutamina viime päivinä, kutisevat sen lisäksi ja tosiaan nenäliinoja kuluu paljon...mutta ei tää mitään sellasta nuhaa ole mitä nuha nyt yleensä on.
Olenks mäkin nyt sitten jollekin katupölylle allerginen??
Testaa jotain histecciä apteekista, jos oireet helpottaa niin voi hyvinkin olla allergiaa(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä