Aika jännä muuten. Ajattelisi, että Colosseum on aina olemassa. Ja Eiffel torni. Ja London Bridge. Ja Notre Dame. Ja Turun linna.
Mutta ei sit ehä olekaan.
Mutta ei sit ehä olekaan.
Kaveri alkoi äsken miettimään whatsassa että missä se Notredamen kellonsoittaja nyt asuu...ihan vakavissani mietin myös samaa asiaa muutaman sekunnin ääneen sille, ennenkuin hoksasin
Älyttömintä tässä on vielä se, että kun hän sen mainitsi niin mä ajattelin automaattisesti sitä Walt Disneyn animaatio versiotaSe mullekin ihan ekaksi tuli mieleen.
Ha, me niin tiedettiin että ne käy sun vaatteitten kimpussaVielä 2 kokonaista vkoa pitäis jaksaa tuota remonttia..nyt ne metelöi kylppärissä. Vietin tänään kotipvän ja remppapojat eivät vissiin tienneet sitä, kuulin kun toinen avas vaatehuoneen oven (ovessa lukee Vaatehuone ja ihan heitä varten) ja sinne ei olis ollut mitään asiaa...sitten sama tyyppi tuli makkarinoven taakse, mutta ei uskaltanut kissan takia avata sitä joten löntysteli keittiössä hetken (kuulin kun siirsi kiiwirasiaa mikä oli aamusta jäänyt mikron eteen).
Siin vaiheessa rykäsin oikein kovaa..toisella puolella ovea tuli ihan hiirenhiljasta ja se kulkija lähti tosi vauhilla ulos ja ei se toinenkaan siellä enää sen jälkeen kauaa ootellut...no sitten jossain vaiheessa sinne tuli joku kolmas tyyppi, joka meni heti vaan kylppäriin ja teki hommiaan...olkkarin lattiallakin oli sen aikasemman kaverin kengistä pudonnutta kuivaa kuraa
En usko että uskaltavat enää ovia availla, koska nythän he eivät voi tietää olenko kotona vaiko en ja ihan kiusallani en vastaa niille mtn kun ilmoittavat tulostaan
Pitsi, se sellanen karhee kangas mikä tarttuu ihoon kiinni, yhh..Ha, me niin tiedettiin että ne käy sun vaatteitten kimpussa
Se on varmaan ettinyt jotai pitsihepeniä mikkä onkin sit ollut just sulla päällä
Joo toi oli yllätys, kieltämättä.sit itse vielä todistaa ettei se jokapaikan läpi kyylääminen olekkaan pelkkä vitsi.
Ei oo helmiä, mutta sen kuivakäymälän vois laittaa ennen tyhjennystä, ellei sotkis mun paikkoja ja tuottais hajuhaittaa itselleniLaita sinne vaatehuoneeseen seuraavaks ämpärillinen helmiä narulla oveen niin et kun sen avaa, ämpäri kaatuu ja ne helmet levähtää pitkin lattiaa ämpärin pohjalle lappu: kannattiko urkkia?
Ei mun pitsihepenet oo karheita mut joo kiinni tarttuu, ei muuten mut jos on esim kuivat kädet tai vähäkin jotain pärsää kynsinauhoissaPitsi, se sellanen karhee kangas mikä tarttuu ihoon kiinni, yhh..
vai kävi remppareiska nuuskimassa eltsun pikkareita
Onko sulla allergia lääkkeitä yhtään? On kyllä niin mahtava ilma mut täällä kaupungin haittapuolena on tuo perkuleen katupöly mitä on silmät, korvat ja suut täynnänsä kun ovesta ulos astuu ja se yleensä se tästä pahenee vielä
Plaaaah.
Nokka valuttaa. Aivastuttaa. Aurinko paistaisi mutta jos ulos erehtyy niin nokka valuttaa enemmän ja aivastuttaa tauotta. Hemmetin siitepölykausi!
Onneksi on edes vapaapäivä niin saa mököttää rauhassa.
Onko sulla allergia lääkkeitä yhtään? On kyllä niin mahtava ilma mut täällä kaupungin haittapuolena on tuo perkuleen katupöly mitä on silmät, korvat ja suut täynnänsä kun ovesta ulos astuu ja se yleensä se tästä pahenee vielä
tilataan sulle sinne ankara vesisade niin lakkaa pölisemästäOn mulla, pillereitä napsin ja sumutetta nokkaan.
Ja joo, pöllyää täälläkin! Ajotie menee ihan tossa vieressä ja kun koukkaavat reunaan kun joku kääntyy niin joka kerta ilmaan leijahtaa hirmuinen pölypilvi.
Höh,halaus. Onko sul lääkkeitä ?
Plaaaah.
Nokka valuttaa. Aivastuttaa. Aurinko paistaisi mutta jos ulos erehtyy niin nokka valuttaa enemmän ja aivastuttaa tauotta. Hemmetin siitepölykausi!
Onneksi on edes vapaapäivä niin saa mököttää rauhassa.
Kelpaisi!tilataan sulle sinne ankara vesisade niin lakkaa pölisemästä
Jumpattu tänään
Mitäs ruokaa meinaatte pääsiäisenä syödä ?
Mä teen varmaan yhtenä päivänä aurinkoista bataatti-porkkanasosekeittoa,viikonlopuksi keksiä joku ruoka. Lammasta ei. Jokin lihapata vois olla hyvä tai vaikka karjalanpaisti.
Nyt herkuttelet jollain sellasella mikä ei lihota...esmes jääkuutioillaOnneksi on edes vapaapäivä niin saa mököttää rauhassa
Nyt herkuttelet jollain sellasella mikä ei lihota...esmes jääkuutioilla
Saattais maittaa mullekinTein pirun happamista pakasteboysenmarjoista kookoskerman, stevian ja chiasiementen kanssa "vanukasta". Maittaa!
NamTein pirun happamista pakasteboysenmarjoista kookoskerman, stevian ja chiasiementen kanssa "vanukasta". Maittaa!
yhtenä iltana syyään lampaanviulu, toisena hirveä ja kolmantena ehkä jotain kalaa mitä nyt sattuu löytymäänJumpattu tänään
Mä teen varmaan yhtenä päivänä aurinkoista bataatti-porkkanasosekeittoa,viikonlopuksi keksiä joku ruoka. Lammasta ei. Jokin lihapata vois olla hyvä tai vaikka karjalanpaisti.
Kuulostaa taas tosi ihanalta!Tein pirun happamista pakasteboysenmarjoista kookoskerman, stevian ja chiasiementen kanssa "vanukasta". Maittaa!
Enpä tiedä vielä, pippuripiffeistä on ollutJumpattu tänään