The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

mulla haisee käet puun pölylle kun hijasin serkkupojan akalle puukonpään

luetaanko sitä miksikään?
En usko. Ei meitä äijänkäppänöitä mikään auta. Ei me osata sotata käsiämme sillai sexysti. Jos me haistaan hieltä niin komennetaan suihkuun eikä lakanoihin. Eikä me osata edes vanheta ja harmaantua charmikkaasti, meistä vaan tulee ikäloppuja.
Se on se tavallisen miehen kohtalo.
Tosimiehillä on toisin.

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Ei ne sottaset kädet ja kaikille mahdollisille öljyille haiseminen ainakaan naismarkkinoilla auta.
Virpojatkaan ei käynyt joten ensviikon ruokavalio koostuu suklaasta.
Jos jollekin tulee mieleen tehdä pommi kinderin lelun kuoresta ja ruokasoodasta niin suosittelen ravistamaan vasta juuri ennen heittoa ulkona.
säästyy siivoukselta.

Mjaa. Kohta edessä siirtymä mm-kisa-&vaalistudioon.

Ehdottelin naarasotuksille.
Ehdottelin, että josko kasin pintaan onnistus vaali-&kisakahvit ja tarjouduin hoitamaan koituvat tiskit.
Ehdotteluuni suhtauduttiin perin suopeasti.

Jos olisin ehdottanu, että keitänpä vaali-&kisakahvit niin ehdotukseni ja minut olis tyrmätty koska siitähän tulee vaan sotkua ja tiskiä (jotka mä kumminkin joutuisin hoitamaan, koska aamuvuoro keittiöllä.)

Mutta hieman miettimällä ehdotteluni sanojenasettelua sain naarasotukset hoitamaan tarjoilupuolen.

Kyllä mä jonkunverran vielä osaan naisia käsitellä?

• Tykkää
Reactions: r0s
Hei, teijen ois kannattanu tehdä...ootas...tästä oli juttua...*selaaplärää*

Tolleesti: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006070631.html

Eli oisitta yhessä askarrelleet semmosen vinssihärdellin missä roikkuu kori, johon pikkutrulli voi ekaks laittaa sen virpomisoksan ja sitten ylöshiissauksen jälkeen te oisitte laittanu alasmentäväksi virpomispalkat:)
Ja siinä oli vielä semmonen "kiskase tästä narusta, virpoja"- dingdong- kellohälyytyskin mistä tiesi laskea sen vinssin alas.
Hyvä idea, tartteekin kehitellä ensvuodeks:) Tarvinnee vaan tuonne tien pieleen askarrella joku kylttikin että tajuuvat tulla:D

Ei ne sottaset kädet ja kaikille mahdollisille öljyille haiseminen ainakaan naismarkkinoilla auta.
Virpojatkaan ei käynyt joten ensviikon ruokavalio koostuu suklaasta.
Jos jollekin tulee mieleen tehdä pommi kinderin lelun kuoresta ja ruokasoodasta niin suosittelen ravistamaan vasta juuri ennen heittoa ulkona.
säästyy siivoukselta.
Pöh. Jos mun pitäis kahesta ukosta valita niin tsäänssit ois sillä jonka kädet muistuttaa autonkorjaajien käsiä, eikä haittais vaikka ois valkonen hihaton päällä ja kivasti mustia öljyläikkiä vähän siellä täällä:love:

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä