Meillä ei käy ikinä ulkopuolisia virpojia kun on lukollinen rapun ovi, ja summeritkin sisäpihalla muuten sais käydä, tosin omat lapsukaiset virpoo meillä joten onneks nykyään saa ihanat vitsat siitäHeii!
Meillä ei käynyt virpojia vaikka olin kerrankin varustautunut!
No, kuopus kai syö suklaat mieluusti joten ei hätää.
Ei munkaan luona käyty...Heii!
ukonrohjake tietenniJaa mitä laita?
Ei täälläkään oo käyny virpojia mikä on kyllä harmi, koska mä olin varustautunut, ja nyt kun nää yhdet saivat palkkojansa liiankin kanssa - siunaa ja varjele vaan sitä sokerihönönaurunrätkätystä - niin munhan täytyy noi kätkee jonnekin...Heii!
Hei, teijen ois kannattanu tehdä...ootas...tästä oli juttua...*selaaplärää*Meillä ei käy ikinä ulkopuolisia virpojia kun on lukollinen rapun ovi, ja summeritkin sisäpihalla muuten sais käydä, tosin omat lapsukaiset virpoo meillä joten onneks nykyään saa ihanat vitsat siitä
Mitä mä sellasella teen?ukonrohjake tietenni
Tekeehän sitä ukolla vaikka mitäMitä mä sellasella teen?
Vaikka oishan se aika kutkuttava ajatus
Pöh..mitä lie kevättä rinnoissa kun tuolleen ja silleen ja tälleen aattelen.
Käyttää vaikka tiskirättinäTekeehän sitä ukolla vaikka mitä
Ainaskin täälläpäin naarasotuksilla on tapana komentaa miehiä tiskaamaan.Mitä mä sellasella teen?
.
Kuulostaakin siltä, että siellä on fiksuja naaraitaAinaskin täälläpäin naarasotuksilla on tapana komentaa miehiä tiskaamaan.
Kait sielläkinpäin jotain käyttöä miehille löytyy?
Tiskirätiksihän se Ellu jo meinasAinaskin täälläpäin naarasotuksilla on tapana komentaa miehiä tiskaamaan.
Kait sielläkinpäin jotain käyttöä miehille löytyy?
Tiskirätiksihän se Ellu jo meinas
Vois se imurikin ollaTiskirätiksihän se Ellu jo meinas
Tiskaavalla miehellä on kuulemma pehmoiset ja puhtaat kädet!Kuulostaakin siltä, että siellä on fiksuja naaraita
Mutta eikös tosimiehellä kuuluis olla elämän ja työn karheuttamat kädet jotka tuoksahtaa hivenen hielle ja öljylle ja niissä on pinttyneitä jälkiä ja arpia?Tiskaavalla miehellä on kuulemma pehmoiset ja puhtaat kädet!
ei Suomessa ole enää tosimiehiä, saatte luvan tulla toimeen tavallisillaMutta eikös tosimiehellä kuuluis olla elämän ja työn karheuttamat kädet jotka tuoksahtaa hivenen hielle ja öljylle ja niissä on pinttyneitä jälkiä ja arpia?
No jos tahdot niin kipaisen verstashuoneessa sotkemassa käteni öljyiseen trasseliin ja hieron kämmeniä vähän teräsharjalla.Mutta eikös tosimiehellä kuuluis olla elämän ja työn karheuttamat kädet jotka tuoksahtaa hivenen hielle ja öljylle ja niissä on pinttyneitä jälkiä ja arpia?