The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Heii! :)

Meillä ei käynyt virpojia vaikka olin kerrankin varustautunut!
No, kuopus kai syö suklaat mieluusti joten ei hätää.
Ei munkaan luona käyty...
tosin ei mulla olis ollut karkkiakaan annettavaks.:notworthy:

Naapuri oli kyllä käynyt lapsineen virpomassa, hauskat asut oli heillä...pikkupoika näytti ihan minikokoiselta amishmieheltä ja tyttö oli niiin söpö mummohuivissaan:love:

Heii! :)

Meillä ei käynyt virpojia vaikka olin kerrankin varustautunut!
No, kuopus kai syö suklaat mieluusti joten ei hätää.
Ei täälläkään oo käyny virpojia mikä on kyllä harmi, koska mä olin varustautunut, ja nyt kun nää yhdet saivat palkkojansa liiankin kanssa - siunaa ja varjele vaan sitä sokerihönönaurunrätkätystä:rolleyes: - niin munhan täytyy noi kätkee jonnekin...

Meillä ei käy ikinä ulkopuolisia virpojia kun on lukollinen rapun ovi, ja summeritkin sisäpihalla:( muuten sais käydä, tosin omat lapsukaiset virpoo meillä joten onneks nykyään saa ihanat vitsat siitä:rolleyes:
Hei, teijen ois kannattanu tehdä...ootas...tästä oli juttua...*selaaplärää*

Tolleesti: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006070631.html

Eli oisitta yhessä askarrelleet semmosen vinssihärdellin missä roikkuu kori, johon pikkutrulli voi ekaks laittaa sen virpomisoksan ja sitten ylöshiissauksen jälkeen te oisitte laittanu alasmentäväksi virpomispalkat:)
Ja siinä oli vielä semmonen "kiskase tästä narusta, virpoja"- dingdong- kellohälyytyskin mistä tiesi laskea sen vinssin alas.

Mä en varautunut millään lailla virpojiin,ei täällä oo käynnyt moneen vuoteen yhtään,onneksi :DEn hirveesti tykkää jos vieraat penskat käy ovikelloo pimputtelemassa.Sain siitä riitämiin,ku yhden naapurin lapset kävi välillä monta kertaa ovikelloo soittelemassa ja sitten juostiin karkuun,eikä ollu pääsiäinen ees. Kissat pelkäs ovikelloo eikä tykkänny ku kymmenen kertaa sama. Eikä meinannu uskoo ku sanoin ettei saa tehdä noin. Kerroin sitten äidille ja äidin sanaa uskoivat viimein.

Mutta eikös tosimiehellä kuuluis olla elämän ja työn karheuttamat kädet jotka tuoksahtaa hivenen hielle ja öljylle ja niissä on pinttyneitä jälkiä ja arpia?:eek:
No jos tahdot niin kipaisen verstashuoneessa sotkemassa käteni öljyiseen trasseliin ja hieron kämmeniä vähän teräsharjalla.
Hienhajua joudut odottamaan pari päivää kun sitä ei saa spray-purkista.

Yhteistyössä