Päivää
Nyt on söpö tukka. Perjantaina kävin kampaajalla.
Päivää
Nyt on söpö tukka. Perjantaina kävin kampaajalla.
Pus pus Otatko kahvia?
Kyllä maistuis!!Pus pus Otatko kahvia?
HalausKyllä maistuis!!
Nukuin viimeyön taas heikomman laatusesti
Mulle kans! Pusut kelpaa myös.Pus pus Otatko kahvia?
Mikäs untasi häirittee? Eihän sinulla ole edes kuorsaavaa miestä kiusana?Kyllä maistuis!!
Nukuin viimeyön taas heikomman laatusesti
Emmä tiiä, yhessä vaiheessa vaan heräsin eikä tullut uni..niin ja ei oo miestäMikäs untasi häirittee? Eihän sinulla ole edes kuorsaavaa miestä kiusana?
Pusu ja kahvi sulle.Mulle kans! Pusut kelpaa myös.
Voit ottaa syönnin jälkeen.Voi hitsi,unohin ottaa somacin ennen ruokaa
HyväVoit ottaa syönnin jälkeen.
Joo, ei siitä haittaa ole. Joskus otan somacin kun pahasti närästää.Hyvä
laita niin ei tarvii syyttää univaikeuksista itseäänEmmä tiiä, yhessä vaiheessa vaan heräsin eikä tullut uni..niin ja ei oo miestä
Virvon varvon rakkaudella,
korvaas tahdon kuiskutella,
silittelen, puristelen
– tuoreeks terveeks rutistelen.
Lempeetä palmusunnuntaita, äänestyssunnuntaita, urheilukisastudiosunnuntaita (Kiinassa jo kurvailtiin mallikkaasti - hyvä Waltsu ja Kimi! - illemmalla naisleijonille tsemppihihkumiset) tai ihan vaan lökölöö- sunnuntaita
Tämmöstä siis sinulle:
katso liitettä 6338
Kiitos Kais, oot kyllä kultanen
Kiitos Kais, oot kyllä kultanen
Tirpana koristeli eilettäin oksansa, jotka veljensä oli käynyt hakemassa. Mä vaan toimin koristelumateriaalien tarjoilijana - ja kiesus sentään, löytyikin semmosia jemmakätköpaikkoja että kait tuolla määrällä joku päiväkotiryhmäkin askartelis
Tänään sitten tirpana kävi virpomassa meidän kultaiset naapurit, ihanat ihmiset, ja kotiutui jo palkkojenkin kanssa, mitkä puolestaan olivat aivan liian yltäkylläiset...
Jaa mitä laita?laita niin ei tarvii syyttää univaikeuksista itseään
Mistä sää puristelet?Virvon varvon rakkaudella,
korvaas tahdon kuiskutella,
silittelen, puristelen
– tuoreeks terveeks rutistelen.
Lempeetä palmusunnuntaita, äänestyssunnuntaita, urheilukisastudiosunnuntaita (Kiinassa jo kurvailtiin mallikkaasti - hyvä Waltsu ja Kimi! - illemmalla naisleijonille tsemppihihkumiset) tai ihan vaan lökölöö- sunnuntaita
Tämmöstä siis sinulle:
katso liitettä 6338
*räpsytiräpsyti**tirsk*