mää puhuin SUSTA!etpä tietenkään
mää puhuin SUSTA!etpä tietenkään
Eiku nyt mää tajusin mitä sää höpäjät siellä...tällä kertaa.tuolla elunalla sitä ei ole tekemätöntä paikkaa
Se on... en kerro.Kännissä?
Mikä paikkakunta sellanen on?
Niin ja onnee voitosta!
Se on... en kerro.
ei se ole väärin jos se pysyy kohtuudessa mutta tuolla isommalla puolen avauduit että sun pitää saada usiamman kerran päivässäEiku nyt mää tajusin mitä sää höpäjät siellä...tällä kertaa.
No siis seksi on asia mikä nyt vaan on normaali ''toimenpide'' kahden onnellisesti yhdessä olevan elävän olennon välillä.
Eläimet toki puputtavat lisääntyäkseen ja käsittääkseni vain sen takia, mutta kun se meille ihmisille on myös nautinto niin miks ihmeessä se on jotenkin sellanen *tirskis vaan* aihe tai tabu todeta, etenkin naiselle, että pitää siitä?
Jaa nyt mä olen lehmäkin...no mutta sehän on oikein kiva kuulla.ei se ole väärin jos se pysyy kohtuudessa mutta tuolla isommalla puolen avauduit että sun pitää saada usiamman kerran päivässä
ei sitä sonnikaan jaksa, varsinkaan jos pitää painaa samaa lehmää päivästä toiseen
etkaisää vaan meinaa ottaa tosissaan meikämandoliinon juttuja?Jaa nyt mä olen lehmäkin...no mutta sehän on oikein kiva kuulla.
Ai niinkö mää siellä sanoin?
No mutta hei, eihän se asia sun murhe ole lainkaan...joten no worry, sä voit painaa vaikka autos pakoputkee, jos niikseen tulee..kerran kuukaudessa siis.
etkaisää vaan meinaa ottaa tosissaan meikämandoliinon juttuja?
On. Tää on perhanan hyvä paikka.komean näköinen talo ja kivoja heppoja
Ärsyttävää!Hitsi miten paljon turhauttaa oottaa hoitajan soittoa.
Tänään pitäis käydä kaupassa, huomenna saattaa olla porukkaa enemmän.
On kännykkänumero,mutta ei voi lähtee kauppaan kun ei sielä meinaa kuulla mitään enkä tykkää puhua muiden ihmisten kuullen ja hoitaja äsken soittikin jo. Marmatus auttoiÄrsyttävää!
Eikö sillä oo sun kännynumeroa? Huonolla tuurilla unohtaa kokonaan soittaa.
KukkuuuHuhuuuuuu?
Sitäpä.Kukkuuu
Mis lie kaikki ?