The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Ja jotkut ei tätäkään mahdollisuutta osaa käyttää oikein.
Yks äijä just heitettiin pellolle. Oli oma auto salajemmassa kilsan päässä. No siitä ei olis vielä lentäny ulos mutta kun takakontti oli täynnä täällä myytäväksi tarkoitettua viinaa niin sai luvan lähteä myymään sitä muualle.
Mitä hiivattia?

Ymmärrän vielä sen ettei itse pysty pitäytymään kuivilla, jos himot iskee liian pahasti ja sitten repsahtaa...mutta että haluaa vetää muutkin perässä??!!

Mut tää on hemmetin hyvä paikka semmoiselle joka viihtyy maaseudun rauhassa ja tosissaan yrittää irti viinasta.
Kyllä!
 
Oli näköjään jo tänään porukkaa prismalla. :unsure: Huomenna pitäis käydä vielä lidlistä possua ja jättipussi ranskalaisia :D ja ehkä jotain tuorejuustoa. Mie päätin tehä luumuilla täytettyä possua,jos löytyy vaan kohtuuhinnalla,varmaan perunoita & salaattia possun kanssa. Herkuttelen kekseillä ja valkohomejuustolla & tuorejuustolla,oliiveilla,kasvistikuilla ja dipillä ja pasharahkalla,miehelle leivon jotain & itsetehty hillo ja kermavaahto :p
 
Viimeksi muokattu:
Huhuuuuuu?
Kukkuuu :unsure::D
Mis lie kaikki ?
Täällä ollaan, tosin taas vasta kun bileet on jo ohi:ninja: et Hei vains kaikille....:)


Oma suolan käyttö on lähes olematonta.
Mä käytän sit sunkin puolesta suolaa:oops: suola ja kahvi on mun pahimmat paheet... tosin molempia oon vähän vähentänyt(n)
 
  • Tykkää
Reactions: päätön

Yhteistyössä