The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

sulla on tälle väitteelle varmaan joku peruste
Kylmässä molekyylien liike heikkenee ja näin ollen ovat lähempänä toisiaan, joten kylmässä ilmassa on kaikkea enempi esim per litra kuin lämpimässä.
Ihan perus fysiikkaa/kemiaa.

Tietenkin jos ei tiedä yhtään mitään näistä niin voi tuntua samalta kuin inkoista jotka näki ensimmäistä kertaa hevosen ja konkistadorin ratsastamalla sillä ja luulivat että ovat yksi ja sama jumalainen olento.

Päivää kettinkiin.

Ja voi saakeli mikä päivä.
Katoilta on ny moska pois niin tämä(kin) päivä meni kottaroidessa moskaa jätelavalle niin +se eka talo jonne ei mihinkään saanut jätelavaa ja jossa moska säkitettiin niin niitä ny ajettiin pakulla jätelavalle ja tyhjättiin säkkejä laidan yli - kunnes lava oli täysi. Ei tilavuuden puolesta mutta painon puolesta. 4500 kg on maksimi mitä lavalle saa laittaa, että se nousee kyytiin. Jos meni vahingossa yli niin lavaa on lapioitava tyhjemmäksi ja sit iskis pahanlaatuinen vitutus.

Säkitettyä moskaa väi alatalolle vielä kolmisenkymmentä säkkiä a noin 50 kg ja pakun kantavuus on vaan 1200 niin se on hiinä ja hiinä selvitäänkö yhdellä pakukuormalla jäteasemalle.

Jos multa olis ekana päivänä ennen ensimmäistäkään lapiollista kysytty, niin olisin sanonu, että imuauto paikalle ja pitkät letkut niin hommassa on jotain järkeä.

Mulla oikeesti alkaa voimat loppua.

Seuraavaksi sinne tulee katoille viis tonnia soraa - säkeissä joka pitää levittää tasaisesti - kuudelle eri tasolla olevalle katolle.
Niin - Hiabilla nostopaikkoja ei ole kuin muutama, eikä niitä saa olla kuin muutama koska jos niitä nostetaan viiteen paikkaan niin se on viisi eri kuljetusta.

Tuohonkaan ei saanu puhallusautoa eikä Leca-soraa. Sama se ny olis mitä siinä huovan päällä olis aurinkosuojana, mut puhallettu lecasora menis hetkessä - ja olis parin vuoden päästä hiton paljon helpompi poistaa kun huovat uusitaan.

No, kyllä mä lapioin ja kottaroin kun siitä maksetaan mutta on mulla oikeuteni ihmetellä homman järkevyyttä ainakin näin anonyymillä nettipalstalla.

Olen harkinnut laittaa ulos ledivalot, koska nyt on terassilla ja pihalla ehjät sähköt.
Tai sitten sellaiset vilkkuvat värihässäkät jenkkityyliin naapurin iloksi :geek:
Mä muuten tykkään valosta. Mulla on surkea näkö ja etenkin pimeänäkö.
Niinpä mulla on seittemän vuotta yhtäjaksoisesti palatnut eteisessä 3W led 24/7.
Jos kömmin nurkkabaarista nukkumaluukkuun niin ei ensimmäisenä tartte hapuilla valokatkaisijaa.
Jos herään yöllä vessaan niin näen missäpäin se on ja pääsen sinne kompastelematta.
Taloyhtiö huolehtii ulkovalaistuksesta joka on vaatimaton mutta mulle tarpeeksi.

Mut vilkkuvälkkyvalot kuuluu vaan diskoon.
No, hälytysajoneuvon katolle.
Joten jos et asu diskossa tai hälytysajoneuvossa niin älä semmoisia laita.

Sorry epek, mutta Buddy Hollyn suhteen sinä unohdat aikansa mahdollisuudet.
Silloin oli kertaotto - tulos tai ulos
Elvis sai yrittää sillai, että "otto 27 oli paras".
-67 niinkin nimekäs bändi kuin Beatles teki kersantti pippurin ruhtinaallisella neljällä raidalla, eli päällekkäisäänityksinä!
Aikansa maineikkain bändi vieläkin legendaarisessa studiossa!
Ja vi*un vähän resursseja paitsi aikansa parhaat!

Kaikkea ei oltu keksitty. Ei saundeja eikä muutakaan. Buddy oli kova keksimään ja Beatlesin poikien kanssa teknikot joutuivat totisesti haromaan hiuksiaan jos niitä vielä oli.

Jimi Hendrix mietti koko loppuikänsä, että miten sais kitaran kuulostamaan puhallinsoittimelta! Ei ehtiny.

Älä mulle laita jotain mättöä joka on tehty sinnepäin pikaburgeritekniikalla rajoittamattomin mahdollisuuksin.
Mä tunnistan biisin joka on tehty musiikintekoaineksista vaikka en siitä itte tykkäiskään.
Sen vuoksi hyvät biisit on tapana tehdä monia kertoja.
Muistaakseni Beatlesin, tai siis Maccan Yesterday on maailman eniten levytetty laulu?
Vissiin pari tuhatta erilaista versiota?
Yrittäjiä riittää mutta kukaan ei ole päässyt alkuperäistä parempaan?
Ei o Buddy Hollyssakaan.

Yhteistyössä