21% kuten aiemmin jo sanoinPaljon se on +20c?
21% kuten aiemmin jo sanoinPaljon se on +20c?
Anteeksi tai mitä sitä vittua mitä mie pyytelen keneltäkhän antheksi. Näitä on juutuubi täynnä ja ihan sattumalta tää sattui silimhän että ihan koski.
Laitanpa tään videon tähän ensin
Joo.. Místäs sitä alakais. No vaikka siitä että laitethan liha pakkaseen että tunnin päästä saadaan siitä sen vuoksi onnistuttua veistelemään sentin, SENTIN, vitsin paksuisia siivuja.. Miten käsi pitää olla ettei kykene vetelemään raa`asta lihasta parin millin siivuja. No ehkä siihen tarttee käden joka tottelee aivoja ja terävän veitsen. Mutta esim moottorisahallaki saa vejeltyä sentin paksuisia siivuja.
Toinen joka sitten makuasia mutta noi marinaadit vain pillaa sen tulevan kuivalihan, tein kerran tuommoisilla ohjeilla ja yhestä maistoin vähän ja nakkasin kaikki muut pari kiloa roskiin. Ei pystyny eikä kyenny. Syömään eikä nielemmään. Vain suolaa ja pitkin hampain ehkä mustapippuria.
Toinen vaiko kolomas niin tässä ei kuivattu vaan kypsennettiin matalassa lämpötilassa..
KELE!
On mullakin liikaa vappaa-aikaa ko tämmöshin jaksaa ottaa kantaa
Kiitos muru@Kais *halaus*
Huomenta,halaus Ikävää kun oot viellä kipee.Ja huomenta kaikille!
Mä olen yhä kipeä.
minkälainen lämpö siinä hyötykasvikuivurissa on?Mä maustan kuivalihani aina hyvälaatuisella (luomu) soijalla, suolalla, sokerilla ja mustapippurilla. Mun suuhuni se sopii sellaisenaan. Nii ja sit kuivaan sen hyötykasvikuivurissa.
Mutta noi sentin käikäleet, tosiaan...
Sitä pitää hieman vahtia ja sammuttaa välillä.minkälainen lämpö siinä hyötykasvikuivurissa on?
auton lämmitykseen tarkoitetulla kellokytkimellä olis varmaan mahdollista pätkiä virtaa sopivastiSitä pitää hieman vahtia ja sammuttaa välillä.
Jos sen unohtaa pidemmäksi aikaa päälle, nousee lämpötila kyllä yli neljänkymmenen asteen.
Kannatti pari kertaa manailla,ettei kaupasta löydy jauhemaksaa,nyt sitä sitten viimein löytyi.
Jep,namskis kaikkiOijoij. Maksapihvejä, maksakastiketta, maksalaatikkoa, maksapateeta
Systerillä on mökin terassilla kuivauskaappi.auton lämmitykseen tarkoitetulla kellokytkimellä olis varmaan mahdollista pätkiä virtaa sopivasti
eilen tais olla puhetta siitä hauen kuivaamisesta? sehän saattas onnistua kuivurilla ulkosalla
Lentokone putosi keikkamatkalla. Ikää 22En tiedä mikä miehen kohtalo oli, itsekkin toivoisin että olisi saanut elää pitempään mutta ihan paskaahan tuo musiikki on.
Muistuu mielee sanonta että joku tykkää tyttärestä ja joku äidistä. Tästä jos joku on tykännyt niin sanontaa pitää laventaa iso-äitiin.
Samalla lennolla kuoli Richie ValensLentokone putosi keikkamatkalla. Ikää 22
https://fi.wikipedia.org/wiki/Buddy_Holly
Ikää 17. Ei montaa hittiä ehtinyt tekemään.Samalla lennolla kuoli Richie Valens
miksipä ei, kunhan ilma kulkee ja kosteus siirtyy muualleSysterillä on mökin terassilla kuivauskaappi.
Ulko- ja duunivaatteille kylläkin.
Luulis tommoisessa onnistuvan muutkin kuivaamiset?
Ja aika paljon kerralla.
Eivät ole ainakaan käytettyinä edes kalliita.
Sit se on -20c 22%21% kuten aiemmin jo sanoin