The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Täysikuu on saatanasta.
Oliks viimeyönä täysikuu??
No sen takia mun sydän hakkas ihan sairasta vauhtia, eikä uni tullut ennen kolmea! Sitten laitoin keittiöön valot päälle kun kissakin kiusas tuijottelemalla pimeyteen ja kyyristelemällä niinkun siellä olis ollut suurempikin mörkö vaanimassa....vasta sitten sain hetkeks unen.
 
r0s
Oliks viimeyönä täysikuu??
No sen takia mun sydän hakkas ihan sairasta vauhtia, eikä uni tullut ennen kolmea! Sitten laitoin keittiöön valot päälle kun kissakin kiusas tuijottelemalla pimeyteen ja kyyristelemällä niinkun siellä olis ollut suurempikin mörkö vaanimassa....vasta sitten sain hetkeks unen.

Jep. Se oli kuun syytä kaikkityynni!

Tai... onko sulta tarkistettu kilpirauhasarvot?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ush, saatana. :confused:

Se on veden ällöin ja ikävin olomuoto!
Niin on, mutta hetkeks piristi mieltä kun näin että tuolla satelee maahan muutakin kuin vettä.


senki paljokas
:cautious:
kaveri laitto kuvaa kun oli saanu hirven, oli jahtimailla maa valkeana
Partsille pitäis laittaa kynttilälyhtyyn jahka tuo tuuli lakkais.
 
Kiva päivä töissä muuten,mutta eräs henkilö sanoi miun näyttävän erinlaiselta, taputti mun vatsaa & sanoi että sieltä tulee vauva :unsure:
Ei auttanut muu,kuin sanoa että ei tuu vauvaa. Ei viitynyt enempää selittää,ettei vauvaa tuu koskaan,mutta tuntui vähän ilkee pisto sydämessä :unsure::(
 
Moipäivääiltaa sullekin:)*hymistelee*

Tiiäkö, nyt on melko härönoudonihanaa:)
Mie oon esikoisen kans kahestaan:love:. Nuo kaks ipanapaa on yökyläluutina viipottamassa - iteasiassa äskettäin tuli viestiä sarjatulella kummaltakin:D - esikoinen oli eilettäin ja nyt viettää vanhuksen kans koti-iltaa:love:.... Ja tää vanhus tykkää, eikä tää nyt ihankamalalta vaikuta pojastakaan:)

Ja häh, meinaakse tehä talavee tai jotain? Aamulla oli mustaakirkastajäätä eli hiukan jänskäpänskää. Ja tänään tuo mun karvapääkkönen sanoi että joko tänään vaihetaan talviset alle...taijetaan laittaa ne huomenna(y). Yhessä:)

Aattelin tässä ottaa sitten rauhottumista puikkojen kilkuttelun merkeissä...mutta tiiäsiitä rauhottumisesta kun en *#@#%\#@*:%!@ taijakaan tajuta tosta viimeistelyohjeesta sitten yhtään mitn!!!! Välilehtisiä auki sen seittemänmiljuunaa enkä tajuu niis...paitti että nythänmmää sen hokasinkin!!! Jestas nyt mä tiiän mitenkä se pitää tehdäkin!!!!! Oikeesti!! Mitä täällä tapahtuu??!! Kuuluko sinnekin asti kun mun päästä kuulu KLOKS??!! Palikkapalaset meni paikoilleen(y)*hihkuu*!!!


Hei, ihanaa iltaa sullekin:)*halaaruttaa*
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Moipäivääiltaa sullekin:)*hymistelee*

Tiiäkö, nyt on melko härönoudonihanaa:)
Mie oon esikoisen kans kahestaan:love:. Nuo kaks ipanapaa on yökyläluutina viipottamassa - iteasiassa äskettäin tuli viestiä sarjatulella kummaltakin:D - esikoinen oli eilettäin ja nyt viettää vanhuksen kans koti-iltaa:love:.... Ja tää vanhus tykkää, eikä tää nyt ihankamalalta vaikuta pojastakaan:)

Ja häh, meinaakse tehä talavee tai jotain? Aamulla oli mustaakirkastajäätä eli hiukan jänskäpänskää. Ja tänään tuo mun karvapääkkönen sanoi että joko tänään vaihetaan talviset alle...taijetaan laittaa ne huomenna(y). Yhessä:)

Aattelin tässä ottaa sitten rauhottumista puikkojen kilkuttelun merkeissä...mutta tiiäsiitä rauhottumisesta kun en *#@#%\#@*:%!@ taijakaan tajuta tosta viimeistelyohjeesta sitten yhtään mitn!!!! Välilehtisiä auki sen seittemänmiljuunaa enkä tajuu niis...paitti että nythänmmää sen hokasinkin!!! Jestas nyt mä tiiän mitenkä se pitää tehdäkin!!!!! Oikeesti!! Mitä täällä tapahtuu??!! Kuuluko sinnekin asti kun mun päästä kuulu KLOKS??!! Palikkapalaset meni paikoilleen(y)*hihkuu*!!!


Hei, ihanaa iltaa sullekin:)*halaaruttaa*
Moikkelis :) Aamulla oli kyl kylymä ja joissakin kohin liukasta ku kävelin töihin. Kyl sieltä talvi tullee :)
Oi siel on mukavat iltamat esikoisen kanssa. :)

Voihan mokomat ohjeet :/
Mukavaa iltaa murunen :love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat

Yhteistyössä