perjantai eli ns. puhtaanpillunpäiväHei se on kuulkaa perjantai!
Mä alan sopivasti tervehtyä viikonlopun viettoon. Jiiihuu!
niimpä olet näemmä taiteillu hyvin oletkin taiteillutMä taiteilin itselleni omakuva-avatarin.
Onpa noissa vaikka minkälaisia säätömahdollisuuksia nykyään. Siis kuvankäsittelyohjelmissa, ilmaisissakin! Mutta ainoastaan perinteinen paint oli se josta löysin kohdan missä saattoi pienentää kuvaa.
Välillä miettinyt samaa, mutta emmä uskalla/kehtaa/viiti/...Mä taiteilin itselleni omakuva-avatarin.
Onpa noissa vaikka minkälaisia säätömahdollisuuksia nykyään. Siis kuvankäsittelyohjelmissa, ilmaisissakin! Mutta ainoastaan perinteinen paint oli se josta löysin kohdan missä saattoi pienentää kuvaa.
Laita ihmeessä! Muokkaat hieman, peität jotain ja pienennät tarpeeksi niin että suurennusta yrittävät saavat aikaan vain rakeisen kuvan ja siinä se.Välillä miettinyt samaa, mutta emmä uskalla/kehtaa/viiti/...
Kahtoopi jos viittiipi ja uskaltaapi.Laita ihmeessä! Muokkaat hieman, peität jotain ja pienennät tarpeeksi niin että suurennusta yrittävät saavat aikaan vain rakeisen kuvan ja siinä se.
no kuka sen uskaltaa tehä jollet sinä?Kahtoopi jos viittiipi ja uskaltaapi.
Rohkeutta! Sulla on niin nätti naama että ois kiva katsella.Kahtoopi jos viittiipi ja uskaltaapi.
mikä on russakka??no kuka sen uskaltaa tehä jollet sinä?
tyttö on sievä ku russakka
eiku se on vaan semmonen sanonta kauneista naisistamikä on russakka??
Kaveri oli nähnyt eilen koiraa lenkittäessään kuolleen rusakon tiellä jota joku äijä oli potkassut isossa kaaressa tien sivuun
Rohkeutta! Sulla on niin nätti naama että ois kiva katsella.
Pitäs uskaltaa taas pitää itsestään sen verran, että uskaltais nähä jotain nättiä itsessään...no kuka sen uskaltaa tehä jollet sinä?
tyttö on sievä ku russakka
Oi wau! Hieno!Mä taiteilin itselleni omakuva-avatarin.
Osaatpa! Ja kehtaat!Oi wau! Hieno!
Mä en edes osais...enkä kyllä kehtaiskaan...
no ehottomasti pitäisPitäs uskaltaa taas pitää itsestään sen verran, että uskaltais nähä jotain nättiä itsessään...
no ehottomasti pitäis
tietäsippä minkälainen röllipeikko meikäläinen on
on parast aikaa, muita ei ole ollut kuin <- tuoMiten mulla on mielikuva että sulla oli joskusmuinoin oma kuva profiilissa?
Pitäiskö uskoa?on parast aikaa, muita ei ole ollut kuin <- tuo
*halaan*Pitäs uskaltaa taas pitää itsestään sen verran, että uskaltais nähä jotain nättiä itsessään...
no jos oikein alan muistelemaan niin mulla on tuon nykysen tosiaidon omakuvan lisäksi ollutPitäiskö uskoa?
Kenenköhän naaman mä sit muistan nähneeni?
Osaatpa! Ja kehtaat!
Ja oinaat (mä) ovat aina oikeassa.