sulla on tälle väitteelle varmaan joku perusteSit se on -20c 22%
sulla on tälle väitteelle varmaan joku perusteSit se on -20c 22%
Iltaa toffolaanIltaa.
Joo, luvattu on ja taas jäädään ilman. Tulisipa lumi marraskuussa, olisi valoisampaa.Iltaa toffolaan
Joko siellä odotetaan lunta?
No just se! Nyt on jotenki niin mörköpimeetä...onko mukamas aina tähän aikaan ollu näin pimeetä?!..miten en nyt millään uskois...Joo, luvattu on ja taas jäädään ilman. Tulisipa lumi marraskuussa, olisi valoisampaa.
Jestas sentään, siis onko sun kaikki projektipäivät tommosia "en tiiä milloin loppuu"- päiviä..? Vapaa päivillä otat kyllä niin rennosti kuin mahdollista. Ja nukut pitkäänKolme viikkoa vielä projektia ja sitten normiarki. Tällä hetkellä niin väsynyt, että jaksaminen on koetuksella. Jaksaa jaksaa, maali häämöttää. Huomenna olisi taas hyvä olla kuuden jälkeen töissä. Perjantain kruunaa vielä pakollinen myöhään iltaan venyvä erillinen pikkuprokkis.
Vettä sataa ja on pimeää ja märkää kuin mörkiäisen takapuolessa Ja kohta täytyy alkaa miettiä joulua. Tekisi mieli jo laittaa valoja karkottamaan pimeyttä.No just se! Nyt on jotenki niin mörköpimeetä...onko mukamas aina tähän aikaan ollu näin pimeetä?!..miten en nyt millään uskois...
Tännehän se ehti lupailemaan kans valkeaa maata viikonlopuksi mutta näemmä taitaa ohi mennä. Yks pärtsäilijä oli jo intona, että pääsee sladittamaan lumella mun kauhuksi
Just noin, hyvä sinä! Kotitöitä nyt on aina, mihinkä ne häipyis vaikka niitä kuinka mulkoilis, mutta siitä omasta pienestäkin laatuhuiliajasta kannattaa pitää kiinni. Päikkärit Toopen kans kuulostaa tosi hyvältäTulin kotiin, vein koiran ulos, päikkärit koiran kanssa. Lapsi sai pärjätä itsenäisesti mitä nyt syötiin yhdessä ja läksyt tarkistin. Mieskin kotiutui kasin maissa. Mitään kotitöitä en ole tehnyt, hoidellaan myöhemmin. Ilta mennyt koiraa lellitellessä ja sohvalla maaten. Kohta nukkumaan.
Ollut elokuun alusta lähtien. Välissä oli muutama viikko lomaa ja sitä ennen valmistelevaa työtä 4 kuukautta, muiden töiden ohessa. Mies ei oikein diggaa mun duunia tällä hetkellä. Minkäs teet, jollain tämä perhe täytyy elättää. Marras- ja joulukuussa voi pitää vapaita, jos pystyy.Jestas sentään, siis onko sun kaikki projektipäivät tommosia "en tiiä milloin loppuu"- päiviä..? Vapaa päivillä otat kyllä niin rennosti kuin mahdollista. Ja nukut pitkään
Se on oikein hyvä verenpaineen laskija ja halikaveriJust noin, hyvä sinä! Kotitöitä nyt on aina, mihinkä ne häipyis vaikka niitä kuinka mulkoilis, mutta siitä omasta pienestäkin laatuhuiliajasta kannattaa pitää kiinni. Päikkärit Toopen kans kuulostaa tosi hyvältä
Just muuten ehdin pojille jo puhuakin noista kausivaloista ja niitten toimivuustsekkauksista niin nämä jo ehtivät lupautua himasähkäreiksi... Lyhtyihin oon viljelly jo aika kiitettävästi kynttilöitä, paha vaan kun aamun pimeyteen eivät riitä(liian lyhytkestoisia ovat, nääs)..ulko-ovelta on yhtä mörköä vaan vastassaVettä sataa ja on pimeää ja märkää kuin mörkiäisen takapuolessa Ja kohta täytyy alkaa miettiä joulua. Tekisi mieli jo laittaa valoja karkottamaan pimeyttä.
Olen harkinnut laittaa ulos ledivalot, koska nyt on terassilla ja pihalla ehjät sähköt.Just muuten ehdin pojille jo puhuakin noista kausivaloista ja niitten toimivuustsekkauksista niin nämä jo ehtivät lupautua himasähkäreiksi... Lyhtyihin oon viljelly jo aika kiitettävästi kynttilöitä, paha vaan kun aamun pimeyteen eivät riitä(liian lyhytkestoisia ovat, nääs)..ulko-ovelta on yhtä mörköä vaan vastassa
No huh huh! Otapa vaan tulevina kuukausina käyttöös ne vapaat ja ansaitusti! Hyvä kun mister toffonen on siellä perääsi katsomassa ja huolehtimassaOllut elokuun alusta lähtien. Välissä oli muutama viikko lomaa ja sitä ennen valmistelevaa työtä 4 kuukautta, muiden töiden ohessa. Mies ei oikein diggaa mun duunia tällä hetkellä. Minkäs teet, jollain tämä perhe täytyy elättää. Marras- ja joulukuussa voi pitää vapaita, jos pystyy.
Just eilen selitin pienemmälle, että matematiikka on kuin peli. Opetellaan ensin säännöt ja sitten pelataan.Mikään ei tässä maailmassa enää yllätä...mä olen alkanut sisäistämään matematiikan ja ruotsin...sentään joku asia missä en mokaa.
Voi nökkönen toista. Tulee omia kissoja ikävä.On myös hauskaa katseltavaa ja kuunneltavaa kun pieni kissa kuorsaa.
katso liitettä 4964
Juu, hoitaa kodin ja lapsoset. Muuten oltaisiin ihan tuuliajolla koko porukka.No huh huh! Otapa vaan tulevina kuukausina käyttöös ne vapaat ja ansaitusti! Hyvä kun mister toffonen on siellä perääsi katsomassa ja huolehtimassa
Tuo on aivan uskomattoman ihana eläjä...kaikki tykkää siitä ja se tykkää kaikista<3Voi nökkönen toista. Tulee omia kissoja ikävä.
Voi morjens vaan, siellä on pian "valosota" käynnissä sateenkaarivaloporomonumentteineen..Olen harkinnut laittaa ulos ledivalot, koska nyt on terassilla ja pihalla ehjät sähköt.
Tai sitten sellaiset vilkkuvat värihässäkät jenkkityyliin naapurin iloksi