The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Uusi viikko ja uusi kuukausi, soon lokakuu nyt :)!

Ja maanantai - itellä semmonen semiookoo päivä pulkassa. Siihen nähden että aamu tuli yllättäen - en osannut nukkua ja tyynytkin olivat huonoja:unsure: - ja ylösnousemus takkupörrönä oli aika tahmaista:oops:... Onneksi töissä olikin pehmee aloitus, harvinaista herkkua:)

Maitoa kahvilla kupillinen.
Hetki hengähdystä ja sitten loppupäivää haltuun. Säätämistä ja sähläilyä tiedossa ja nopeita liikkeitä kohti siis:D
Halaus murunen,ettet saanu kunnolla nukuttua. Pehmee aloitus onkin hyvä :)
Ihanaa iltaa sinne. :)

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Tuli äkkilähtö kirjastoon,kun huomasin että huomenna on lehdillä viimeinen palautuspäivä + 1 lehti on varattu,silloin ei saa uusia lainaa. Huomenna on luvattu vesisateita koko päiväksi,niin lähdin sitten käymään tänään.

Mä kävin tässä myös viemässä, parit kanervat ja hopealankaa. Tosta hopealangasta tykkään kovasti.

Ylärappusille tein myös semmosen syksyasetelman lyhtyjen kaveriksi.
Mä en pääse käymään niillä haudoilla joilla haluaisin.
Tuskin mun käyntini vainajaa enää kiinnostaa, jos jotain hyvää tai pahaa jäi eläissä tehtyä tai sanottua niin ei hautakukkaset sitä muuta miksikään.

Se on tietty kiva jos hauta näyttää hoidetulta eikä tunkiolta.
Mut muutoin asiat kannattaa hoitaa kun henki vielä pihisee.

Hopealanka on kyllä nätti ja sopii Kanervan kaveriksi :love:
Tekis mieli ostaa iteltelle terassille tommonen kanerva + vihreäkasviasetelma.
..kunhan et kanervaa sisälle tuo.
Vanha kansa kertoo että se tuo tullessaan kuoleman.

En mä ajatellut mitään syyskukkia laittaa. Meinasin mennä kynttilöillä. Mutta sitten huomasinkin olevani istutuspuuhissa. Sormet mullassa.

• Tykkää
Reactions: Kais
Minkä panomiehen? Se että makoilin sängyssä ja selasin puhelinta ei tarkoita sitä.
Älä ny turhia murehdi mitä mikäkin tarkoittaa.
"Panomies" ny vaan on stereotypia miehestä joka joka ei koskaan satuta nenäänsä koska kikkellssöni törmää kaikkeen ensin.

Normaalitapauksissa miehet ja naiset tykkää seksitouhuista ihan samaan tapaan ja ihan samalla motiivilla. Eikä siinä ole mitään väärää.

Tuskin mun käyntini vainajaa enää kiinnostaa, jos jotain hyvää tai pahaa jäi eläissä tehtyä tai sanottua niin ei hautakukkaset sitä muuta miksikään.

Olen pahoillani.

Mutta eipä tuo taida paikkaa katsoa eikä kysellä jos haluaa muistella menetettyjä tärkeitä rakkaita. Sydämessähän heillä on aina paikka jota vaalii. Jos haluaa.

Ja sehän on niin jokaisen oma asia viekö haudalle kukkia tai käykö ylipäätään. Kun ei siihen ole olemassa mitään velvoitetta tai sääntöä tai mitään. Onneksi. Eikä käsittääkseni esim.hautakukat edusta mitään "synninpäästöä" tekemättömyyksistä vainajaa kohtaan tai tehdyistä asioista. Lähinnä pieni merkki siitä että on ajatuksissa... Näissä asioissa ei ole oikeaa eikä väärää tapaa.

Mulla on turhan monta kaukaista hautapaikkaa...itkupaikkaa. Tarkemmin kun ajattelen niin...mä en varmaan pystyisi niillä paikoilla käymäänkään. Vaikka jotenkin pienesti niin ajattelen tekeväni. Joskus.

Tosin sinne hajoaisin.

Nyt tuolla yhdellä käyn. Siinäkin teen väärin ja ehkä selkäsaunan saan jossain joskus aikanaan... Ansaitusti:). Mutta villisti veikkaan että käynnistäni ei pahastuta siellä jossain. Eikä lapsienkaan.

• Tykkää

Harmi ettei pääse käymään niillä haudoilla missä haluais käydä,mutta toisaalta heitä voi muistella ja ajatella sitten kotona ja vaikka sytyttää kynttilän.
Mie oon vastuussa mun vanhempien haudasta ja tykkään kyllä itse laittaa kukkia haudalle. Heijän kanssa on kyllä asiat hoidettu kuntoon ennen kuolemaa,eikä meillä ollu mitään hampaankolossa,puolin tai toisin.

• Tykkää
Mä olen kauheen hyvä neuvomaan muita.
Minulta liiankin usein oikeessa elämässä kysytään neuvoja.

Niinku parisuhteissa, elämässä tai jossain. Oikeesti.
Eikä mulla ole taikasanaa jolla kaiken saisi kuntoon.

Jos sais oman elämänsä kuntoon niin siinä olis taikasanaa riittämiin pitkäksi aikaa.

Yhteistyössä