Niin, ajatustasolla aattelit syödä vaan toisin käy...sori siitäKyllä minäkin ajattelin siitä syödä.
Nälkäinen Aksu ei ole kivaa katteltavaa.
Niin, ajatustasolla aattelit syödä vaan toisin käy...sori siitäKyllä minäkin ajattelin siitä syödä.
Nälkäinen Aksu ei ole kivaa katteltavaa.
Jos ei ihan vielä aloitettais avioriitaa?Niin, ajatustasolla aattelit syödä vaan toisin käy...sori siitä
murr miks ei?Jos ei ihan vielä aloitettais avioriitaa?
Kyllä me ehditään myöhemminkin.
Koska olet kipeänä.murr miks ei?
Mä olen kipeenä ja tuntuu tylsältä
Pöh ParanemistaJaahassåå, peruin mökkipippalot omalta osalta...kaupassa alkoi pyörryttämään ja kotona vasta tajusin, että kuume on taas korkeella...nenäkin vuotaa silmien kanssa kilpaa, joten joko tää on uus flunssa tai sama vanha jatkuu...niin ja toki menkkojenkin piti tulla kaiken tämän päälle vielä ihastuttamaan
Parantumisia ja halausJaahassåå, peruin mökkipippalot omalta osalta...kaupassa alkoi pyörryttämään ja kotona vasta tajusin, että kuume on taas korkeella...nenäkin vuotaa silmien kanssa kilpaa, joten joko tää on uus flunssa tai sama vanha jatkuu...niin ja toki menkkojenkin piti tulla kaiken tämän päälle vielä ihastuttamaan
etpähän oo ainaskaan tiinennäJaahassåå, peruin mökkipippalot omalta osalta...kaupassa alkoi pyörryttämään ja kotona vasta tajusin, että kuume on taas korkeella...nenäkin vuotaa silmien kanssa kilpaa, joten joko tää on uus flunssa tai sama vanha jatkuu...niin ja toki menkkojenkin piti tulla kaiken tämän päälle vielä ihastuttamaan
En, eikä oo ne surullisen kuuluisat vaihevuojetkaan vielä vieneet mukanaan.etpähän oo ainaskaan tiinennä
Mitäs surullista niissä on?En, eikä oo ne surullisen kuuluisat vaihevuojetkaan vielä vieneet mukanaan.
Surullisen kuuluisat sen takia, kun ruutis ne aina erikseen mainitsee...vähintään kerran kuukaudessaMitäs surullista niissä on?
Jos ei niiden myötä äkäpussiksi meinaa alkaa niin sehän on vaan plussaa kun pääsee eroon menkoista ja ehkäisystä.
Miten mä luin ton niin, että maggaraa sängyssä ja nyt kuoharia?Maggaraa lisukkeineen ja nyt kuoharia sängyssä. Telkun ääressä.
Voi olla.Miten mä luin ton niin, että maggaraa sängyssä ja nyt kuoharia?
Rättiksestä on vissiin palstan välityksellä tarttunut minuun jotain?
Koitan karistaa kaikki tuhmeliinit ajatukset mielestäni.Voi olla.
Jos se on partsilla?Tämän siitä saa kun on huono muisti ja laiska siivoamaan.
Olen ihan varma, että minulla on nukkumaluukussa avaamaton tupakkiaski.
En vaan muista mihin olen sen kädestäni laittanut eikä ole siivoillessa tullut vastaan. Olen melko varma, että röökiaski ei ole kylppärissä. Jääkaapissa se ei ainakaan ollut.
Kun ei missään näy niin pitää tehdä toinen reippailuretki.
Löytyy kun on löytyäkseen.Jos se on partsilla?