The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Jaahassåå, peruin mökkipippalot omalta osalta...kaupassa alkoi pyörryttämään ja kotona vasta tajusin, että kuume on taas korkeella...nenäkin vuotaa silmien kanssa kilpaa, joten joko tää on uus flunssa tai sama vanha jatkuu...niin ja toki menkkojenkin piti tulla kaiken tämän päälle vielä ihastuttamaan(y)
Parantumisia ja halaus :love:

Nukuin taas päikkärit :oops: Oli tarkoitus vaan vähän aikaa torkkua,niin olin nukahtanut ja nukuin tunnin verran.
Kahvia ei uskalla,en saanu ees aamukahvia :(:unsure: Kammomillateetä hörpin nyt.

• Tykkää
Reactions: Aqela ja Elena777
Jaahassåå, peruin mökkipippalot omalta osalta...kaupassa alkoi pyörryttämään ja kotona vasta tajusin, että kuume on taas korkeella...nenäkin vuotaa silmien kanssa kilpaa, joten joko tää on uus flunssa tai sama vanha jatkuu...niin ja toki menkkojenkin piti tulla kaiken tämän päälle vielä ihastuttamaan(y)
etpähän oo ainaskaan tiinennä

• Tykkää
Reactions: Elena777
Päivän reippailutuokio suoritettu!

Korttelin kierrätyshuoneistossa oli kuulkaa leipälaatikko. Todella tyylikäs rosterinen puisilla päädyillä ja uuden veroinen. Kaiken lisäksi millilleen mikroaaltouunini kannen kokoinen ja korkeuden puolesta jää viisi senttiä yläkaapin alareunasta. Mii laik!
Oli kaiken lisäksi putsattu huolella ihan valmiina käyttöön. Asia joka osoittaa ihmiseltä tolkkua, tyylitajua ja käytöstapoja, että tavara tuodaan kiertoon ehjänä ja puhtaana. Mii laik tät tuu!

Ilmaiskirjasaaliina Narnian tarinat. A4 kokoinen kuvitettu laitos kovakantisena, kuvakansin ja kansipapereilla - kuin uusi myös. Divarit pyytää tommoisesta parikymppiä!

Iltäpäiväkävelyt näköjään kannattaa vaikka ei aina löytäiskään satasta lojumasta kadulta.
Kaiken lisäksi unohdin röökit lähtiessä nukkumaluukkuun niin sain kaupan päälle tunnin verran raitista ilmaa. Olen asiasta hieman huolestunut, mutta ei kai se ole vaarallista?

Nyt kahvia.

• Tykkää
Reactions: Aqela
Marokkolaista sapuskaa, lihapataa ihme mausteiden kanssa ja couscousia. Plus vaikka ja mitä. Ite tehtyjä pitaleipiä ja baba gsnoush tahnaa ja tottakai myös ite tehtyä hummusta. Couscousin sekaan tai päälle kesäkurpitsaa, tomaattia, kurkkua, myskikurpitsaa, porkkanaa, munakoisoa nyt ainakin. Sapuska syyvään marokkolaiseen tyyliin sormin.

Tämän siitä saa kun on huono muisti ja laiska siivoamaan.
Olen ihan varma, että minulla on nukkumaluukussa avaamaton tupakkiaski.
En vaan muista mihin olen sen kädestäni laittanut eikä ole siivoillessa tullut vastaan. Olen melko varma, että röökiaski ei ole kylppärissä. Jääkaapissa se ei ainakaan ollut.
Kun ei missään näy niin pitää tehdä toinen reippailuretki.

Tämän siitä saa kun on huono muisti ja laiska siivoamaan.
Olen ihan varma, että minulla on nukkumaluukussa avaamaton tupakkiaski.
En vaan muista mihin olen sen kädestäni laittanut eikä ole siivoillessa tullut vastaan. Olen melko varma, että röökiaski ei ole kylppärissä. Jääkaapissa se ei ainakaan ollut.
Kun ei missään näy niin pitää tehdä toinen reippailuretki.
Jos se on partsilla?

Yhteistyössä