The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Ai sää sihauttelet siellä, mä nautiskelen hannibaaliani...lämmittää kivasti kun oli niin kylmä.:coffee:
Määki kuules nautiskelen tätä helmeilevää ja hihittelen tuon yhden loihtimalle kielikuvalle:oops:...
Samalla logiigalla anna koiran haistaa pillua seuraavan kerran, jos se käy selän päälle niin sitte kaikki ookoo.
..tai siis mielikuvalle:barefoot:..mutta siis jos kyseessä ois tyttökoira niin sittenhän se kieli.....muuten! Ois piirakka valmis(y)

Uunista poisotettavaksi..

Meni hetki miettiessä, että kumman kielikuville:D<
tai siis kenen:ninja:
Joo, syytän ystävääni Hanniballia:barefoot::barefoot:
Sauna ois jo pakkasen puolella siinä vaiheessa, kun mää perille pääsisin:D:p
:notworthy: mä syytän nuita pikkubanaanikärpiäisiä...voi tätä lasia laittaa mihkään käpälistä kun sitte ovat mokomat heti verottamassa...

Saunan voi kuules aina laittaa uuestaan kuumaksi(y), jos et tiennynnä lälläspyyteli vaan...

Koittakaas ny pitää kielenne kurissa. Ja jos ette ni älkää ny ihan jokaista yksityiskohtaa kertoko. Kateellisekshan täällä tulee.

Klo 22.45 tv3 Pimeyden ytimessä-leffa. Kaipa tuo tarttee kattoa.
Itte asiassa tahtoisin nähdä sen alkuperäisen BBC:n telkkarisarjan 80-luvulta josta toi leffa on tehty. Se oli muistaakseni hyvä. En vaan o onnistunu sitä mistään imuroimaan.

Mut oudot ne on mielihalut mullakin tänään. Iltapalaksi kiinankaalia ja rasvatonta piimää. Eikä nukkumaluukussa ole edes kuumemittaria. Toivottavasti tää ei ole tarttuvaa.

:notworthy: mä syytän nuita pikkubanaanikärpiäisiä...voi tätä lasia laittaa mihkään käpälistä kun sitte ovat mokomat heti verottamassa...

Saunan voi kuules aina laittaa uuestaan kuumaksi(y), jos et tiennynnä lälläspyyteli vaan...
Banskukärpäset on ihan pyllystä oikeesti, joten otan osaa!o_O

Shhh nyt ei puhuta mistään saunasta siellä:LOL::oops:

Koittakaas ny pitää kielenne kurissa. Ja jos ette ni älkää ny ihan jokaista yksityiskohtaa kertoko. Kateellisekshan täällä tulee.

Klo 22.45 tv3 Pimeyden ytimessä-leffa. Kaipa tuo tarttee kattoa.
Itte asiassa tahtoisin nähdä sen alkuperäisen BBC:n telkkarisarjan 80-luvulta josta toi leffa on tehty. Se oli muistaakseni hyvä. En vaan o onnistunu sitä mistään imuroimaan.

Mut oudot ne on mielihalut mullakin tänään. Iltapalaksi kiinankaalia ja rasvatonta piimää. Eikä nukkumaluukussa ole edes kuumemittaria. Toivottavasti tää ei ole tarttuvaa.
...anteeks:notworthy:..mä pistän suuni suppusehen*huulet törröllään* ja Joku Kummanen muuten omistaa Jossakin täällä myös jeesusteipindeerustakin mutta tähän hätään ja tarpeeseen en sitä saa joten:oops:...

Ethän sää suinkaan oo - nuista oudoista mielihaluistas päätellen - raskaasti mirrimiukumaukukuumeessa:eek:?!
Oui, je sais....le coin est ma place:notworthy:

Son vittu että tätä maata kukhan vihiriät miehet vois ikinä ottaa

Vaikka se vihiriä Toivola sitä toivoiski kunhan omat taskut ois täynnä. Niinkuin onkin ja kaikki jatkuu edelleen samallatavalla kuin ennenkin.
Koska äänestäjät ilmeisesti ovat idiootteja.
Toivolalla on onneksi kolmenkertainen suojakilpi, hän on homo, vihreä ja idiootti.

Viimeksi muokattu:
Hei, mä oon käynyt jo kertaalleen kaupassa*ufopääkkönen*:D! Ja kyllä - pakkaspoika on ollunna yöllä ulkona ja laittanu nurtsin kohmeiseen punkkarilookiin - eli nurmikko töröttää taivasta kohden jäisinä tikkuina - ja hiekkatien pintakin kivassa pikkusessa jäähileessä! Auton ikkunatkin jäässä(y) ja kivasti kuule hengitys höyrysi...

Nyt jos asettuis lentoonlähtöaamun jäljiltä ja söis vaikka aamupalan ihan rauhassa:) - luksusta mulle isosti. Maitoa kahvilla siis ja puuroa. Ai niin - hiisi noi baristat ovat ihan huikeita tarjoillessaan noita upeita kahvijuomiaan koristeltuina:love:! Ootko nähny miten he tekevät sen? Siinä on myös niin kädentaidot ja visuaalisuus kohdillaan - täällä on tiiäkö mielettömästi mahtavia ammattilaisia tekemässä töitä ja palvelemassa ja tuomassa meille jokaiselle iloa ja helpotusta päiviimme! Me ollaan osaavaa porukkaa(y)!

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä