The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Löytyy kun on löytyäkseen.
Puute on kumminkin jo korjattu.

Herolta alkaa ysiltä leffa jota en muista nähneeni joten siirryn soffalle. Kun et tullut syömään niin kanarisotosta jäi mulle vielä iltaruoka leffan kanssa.
Mää heitin eilen ylijäämä keitot pois, kun oli yhelle ihmiselle liika suuri annos, vaikka oliskin ollut hyvää...mutta ens viikolla teen risottoa...sennii tiiseri:X3:

Kokkailusähläysfiiliksissä:)(y)

Hiukan ois ilmassa tarjollansa isonälkähapatusta ja ärrmurr-mulkaisua että jos tää homma ei etene sukkelaan, niin mun peffassa on kiinni töröttämässä haarukka ja veitsi jos toinenkin :eek::D

Tuloillansa ois jauhelihapiffejä (liha suoraan lähitilalta(y) ), perunamuusia ja ruskeaa kastiketta + salaattikulhoset

Se syö jollon näläkä:)

• Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Koeviikko ja huomenta...

Näin unta, että tein äidinkielen analyysin kaatopaikalla asuvista hylätyistä poikalapsista ja mietin siinä unessa pitikö ne vastaukset olla ajatuskarttana vai kirjoitetussa uutisen kaltaisessa muodossa....niin ja siinä unessa piti oikein mennä paikanpäälle sitä kirjoittamaan, että pääsi tunnelmaan kunnolla mukaano_O...heräsin äsken nenän alus rohtuneena ja kuumeessa.
Hyvin menee.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Hautausmaalle menossa,nyt on käytävä kesäkukat ottamassa pois ja syyskukat vietävä. Mä ostin Prismasta ruukun missä oli kanerva ja jokin vihreä roikkuva kasvi. Kaipa se käy haudalle ihan hyvin. Laitoin ruukkuineen semmoseen hopeanväriseen matalaan astiaan.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Hautausmaalle menossa,nyt on käytävä kesäkukat ottamassa pois ja syyskukat vietävä. Mä ostin Prismasta ruukun missä oli kanerva ja jokin vihreä roikkuva kasvi. Kaipa se käy haudalle ihan hyvin. Laitoin ruukkuineen semmoseen hopeanväriseen matalaan astiaan.
oot myöhässä niiden syyskukkien kanssa, nehän peittyy ihan yhtä koska lumeen

vainaja tosin siitä viis veisaa

Päivää kettinkiin.
Kaffia (saakelin paljon) ja lounaaksi jauhelihaskastiketta potuilla.
Nurkkabaarin kautta kotiin ja siellä ikuiset neuvottelut naapurin kirarasankarin kanssa humpan ja hevin välillä.

Nyt ajattelin hankkia itselleni tämän kuun ensimmäisen kankkusen.
En minä kankkusesta tykkää mutta hankkiminen on kivaa.

Jos huono tuuri käy niin saan illaksi naaraspuolista apua kankkusen hankkimisessa.
Jos hyvä tuuri käy niin saan koko kankkusen itselleni!

Nyt just tsih!

oot myöhässä niiden syyskukkien kanssa, nehän peittyy ihan yhtä koska lumeen

vainaja tosin siitä viis veisaa
Vainaja ei kukista piittaa.
Mutta jokainen meistä on hengissä niin kauan kun on joku joka muistaa.

Ihavvarmantiedon (hevosmiesten tietotoimisto) mukaan Elvis on hengissä ja asustaa Märkäjärven apteekin yläkerrassa! Huhut kuolemasta on vaan huhuja kunnes on kokonaan unohdettu.

• Tykkää
Reactions: Kais
Mä kävin tässä myös viemässä, parit kanervat ja hopealankaa. Tosta hopealangasta tykkään kovasti.

Ylärappusille tein myös semmosen syksyasetelman lyhtyjen kaveriksi.

Uusi viikko ja uusi kuukausi, soon lokakuu nyt :)!

Ja maanantai - itellä semmonen semiookoo päivä pulkassa. Siihen nähden että aamu tuli yllättäen - en osannut nukkua ja tyynytkin olivat huonoja:unsure: - ja ylösnousemus takkupörrönä oli aika tahmaista:oops:... Onneksi töissä olikin pehmee aloitus, harvinaista herkkua:)

Maitoa kahvilla kupillinen.
Hetki hengähdystä ja sitten loppupäivää haltuun. Säätämistä ja sähläilyä tiedossa ja nopeita liikkeitä kohti siis:D

Yhteistyössä