Ylähuulin yläpuoli niin rohtunut, että takuulla halkee tänään koko pää, jos ees hymyilen, olo on muutenkin tosi tönkkö ja kuin zombilla....ja näin unta tämän pvän ruotsin kokeesta ja siitä, että yritin toisille selittää kuinka poliisille sanotaan ruotsiksi että joku mies yritti raiskata meidät ''sanokaa sille että se mies oli denna hade haft man ei detta hade, koska man on en-sana, ei ett-sana.'' ja joo kyllä mä tuota paremmin ruotsia sentään osaan.
Kyllä ja tätä on jatkunut jo melkis pari viikkoa...tai se, muka, lakkas välillä...mutta alkoikin sitten kahta pahempana.Sullakin flunssa?
Meikäläisen reissu alkoi silleen että just kun astuin lentokentän ovesta sisään niin tajusin että jeps, menkathan ne. Oli muuten ennennäkemättömän kallis sidepaketti, neljä euroa ja seitkyt senttiä.
Ja sit kun kotisuomeuduttiin niin eipäs menyt kuin jokunen tunti ja nokkaa alkoi kutittaa ihan hiivatisti ja siitä asti oon sit niistellyt ja niistellyt.
Kyllä ja tätä on jatkunut jo melkis pari viikkoa...tai se, muka, lakkas välillä...mutta alkoikin sitten kahta pahempana.
Nyt sitten aivastelen ja köhin ja puoli päätä rohtunut.
Missäs kävitte lomailemassa?
Vähän viileä ilma mutta eipä haittaa yhtään Syksyinen ilma.
Sairasloma loppuu tänään,huomenna jatkuu hommat.
paskat mitään sairauslomia aleta tässä pitämään
Kielitoimiston sanakirjassa ovat sekä sairasloma ja sairausloma. Sairasloma-sanan kohdalla on kuitenkin mainittu, että on parempi käyttää sairausloma-sanaa.
– Siinä on taustalla substantiivi sairaus. Se on loogisempi. Vastaavasti on myös esimerkiksi sairauspoissaolo, sairauspäiväraha ja sairausvakuutus, sanoo Grönros.
Puhekielessä ihmiset käyttävät usein sanaa sairasloma. Kirjoitetussa kielessä tulisi kuitenkin käyttää sairausloma-sanaa.
HupsisAamupäivää!
Kais teki eilen sämpylöitä niin päätin sit minäkin tossa aamulla laittaa taikinan kohoamaan. Mutta! Liidelin perskules on mennyt ja pakannut leivinjauhetta pikkupusseihin! Ja mä olen napannut sellaisen matkaan luullen sitä kuivahiivaksi.
Tuli niistä syötäviä mutta muistuttavat enemmänkin teeleipää ko sämpylää.
Mä sain tänään uuden paikan hampaaseen edellisen tilalle kun siitä alkoi lohkeilla palasia.
Kerranki olin rohkea ja tilasin lääkärin oitis ja sit se olikin muutamassa tunnissa kokonaan hoidettu juttu. Eikä edes sattunut!
Mä join teetä kun alkoi ramaista ja nyt on kaali-peruna-porkkana-jauhelihakeitto kattilassa porisemassa.Päiväunet nukuttu
Mitä mä just luin???Mulle on ihan sama oikein vai päin pehvaa.
Kun tästä selviän niin samanmoista olis tarkoitus laittaa.Mä join teetä kun alkoi ramaista ja nyt on kaali-peruna-porkkana-jauhelihakeitto kattilassa porisemassa.
Mulla on viellä eilistä ruokaa,makaronia,nakkia,papuja,tomaattia, paprikaa,kermaaMä join teetä kun alkoi ramaista ja nyt on kaali-peruna-porkkana-jauhelihakeitto kattilassa porisemassa.
Mitä mä just luin???
Jotenkin huomaa, että mä en ole siellä.Mulla on viellä eilistä ruokaa,makaronia,nakkia,papuja,tomaattia, paprikaa,kermaa
Ja jäikin viellä tähteelle vaikka söin tuhdin annoksen + salaattia ja kurpitsasäilykettäJotenkin huomaa, että mä en ole siellä.
Kun noita on vielä jäljellä.
Kurpitsasäilykkeen saat pitää.Ja jäikin viellä tähteelle vaikka söin tuhdin annoksen + salaattia ja kurpitsasäilykettä
Ei oo kinkkua eikä fetaaKurpitsasäilykkeen saat pitää.
Mutta jos salaatissa on kinkkua ja fetajuustoa niin se on sitten entinen salaatti kun tulen käymään. Tai siis... pitikö jotain jäädä tähteeksikin?
No en mä sit tuu kylään.Ei oo kinkkua eikä fetaa
Koko päivän tehnyt mieli pizzaa..pitsaa.