The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Empiirinen kokemukseni sanoo, että mies sanoo moi ja lähtee baariin kaljalle itkemään tuoppiin.
Se on nainen joka huutaa korvat verille?

Sit jos akkaa hakataan niin mies on aina vaan hiljaa ja nainen on se joka huutaa?
Ei siellä hakkaamisen ääntä kuulunut, eikä kirkumista...ihan sellasta toisilleen karjumista ja ovien paiskomista vaan...oisin soittanut poliisit jos olis kuulunut hätähuutoja (ihan sama kumman hätähuutoja)

Ei siellä hakkaamisen ääntä kuulunut, eikä kirkumista...ihan sellasta toisilleen karjumista ja ovien paiskomista vaan...oisin soittanut poliisit jos olis kuulunut hätähuutoja (ihan sama kumman hätähuutoja)
Mulla on harjaantunut korva.
Onneksi nukkumaluukun taloyhtiössä ei o koskaan tarttenu kuunnella mitään asiatonta. Jos ny kerran vuoteen tupaantuliaisissa "proud mary" kuuluu aamuyöstä kovaa niin sitä ny ei lasketa.

:sleep:

Ylähuulin yläpuoli niin rohtunut, että takuulla halkee tänään koko pää, jos ees hymyilen, olo on muutenkin tosi tönkkö ja kuin zombilla....ja näin unta tämän pvän ruotsin kokeesta ja siitä, että yritin toisille selittää kuinka poliisille sanotaan ruotsiksi että joku mies yritti raiskata meidät ''sanokaa sille että se mies oli denna hade haft man ei detta hade, koska man on en-sana, ei ett-sana.'' ja joo kyllä mä tuota paremmin ruotsia sentään osaan.:notworthy:

Päivää kettinkiin.
Eilinen meni just niinku pelkäsinkin, eli kämpilleni ei tullut ketään naarasotusta avustamaan kankkusen hankinnassa. Joten sain hankkia sen ihan yksin.
Kehtaanko tunnustaa, että tän aamun aamupala oli kuus lonkeroa joiden jälkeen vasta olin siinä kunnossa, että pääsin kauppaan hakemaan jotain syömäruokaakin.
Kirjastoon asti ei huvittanut mennä joten tänään en ole sivistynyt yhtään.

Eilinen ja tää päivä on menny lähinnä tyhmyyttä kartuttaessa eikä mulla näköjään sitäkään ole vielä tarpeeksi.

Supersämpylätaikina kohoamassa :p
Laitoin siemenpuuroaineksia,teff-jauhoja,vehnäjauhoja,valkosipulia,persiljaa ja hunajaa,ripaus suolaa. Niin ja tietysti vettä & hiivaa,öljyä, pikkuisen ruoka/kahvikermaa missä on tänään parasta ennen päiväys :)

Yhteistyössä