tarkotat siis että akka on nalkuttanu ja mies on vastaillut asiallisesti mutta korotetulla äänellä (koska nainen ei muuten tunnu ymmärtävän)Yläkerrassa on sanailtu pikin päivää...huudettu ja nalkutettu puolin ja toisin...
tarkotat siis että akka on nalkuttanu ja mies on vastaillut asiallisesti mutta korotetulla äänellä (koska nainen ei muuten tunnu ymmärtävän)Yläkerrassa on sanailtu pikin päivää...huudettu ja nalkutettu puolin ja toisin...
en ole hämmästynytTäällä aikaisemmin naapurissa joku muija rätkytti.
Meitä on monenlaisia.en ole hämmästynyt
tosi on sano voutilainenMeitä on monenlaisia.
Kyllä ne huusi ja paukuttelivat ovia ihan yhtä tasaseen tahtiin kumpikin...tarkotat siis että akka on nalkuttanu ja mies on vastaillut asiallisesti mutta korotetulla äänellä (koska nainen ei muuten tunnu ymmärtävän)
Empiirinen kokemukseni sanoo, että mies sanoo moi ja lähtee baariin kaljalle itkemään tuoppiin.Kyllä ne huusi ja paukuttelivat ovia ihan yhtä tasaseen tahtiin kumpikin...
Ei siellä hakkaamisen ääntä kuulunut, eikä kirkumista...ihan sellasta toisilleen karjumista ja ovien paiskomista vaan...oisin soittanut poliisit jos olis kuulunut hätähuutoja (ihan sama kumman hätähuutoja)Empiirinen kokemukseni sanoo, että mies sanoo moi ja lähtee baariin kaljalle itkemään tuoppiin.
Se on nainen joka huutaa korvat verille?
Sit jos akkaa hakataan niin mies on aina vaan hiljaa ja nainen on se joka huutaa?
ketehen, akka usko kohtuuvvellaEi siellä hakkaamisen ääntä kuulunut, eikä kirkumista...ihan sellasta toisilleen karjumista ja ovien paiskomista vaan...oisin soittanut poliisit jos olis kuulunut hätähuutoja (ihan sama kumman hätähuutoja)
Mulla on harjaantunut korva.Ei siellä hakkaamisen ääntä kuulunut, eikä kirkumista...ihan sellasta toisilleen karjumista ja ovien paiskomista vaan...oisin soittanut poliisit jos olis kuulunut hätähuutoja (ihan sama kumman hätähuutoja)
-käh?ketehen, akka usko kohtuuvvella
Olen kuullut kun akka uskoo kohtuudella.ketehen, akka usko kohtuuvvella
etelänpillut ...-käh?
Mä teen tänään kanttareista sienisalaattia.Supersämpylätaikina kohoamassa
Laitoin siemenpuuroaineksia,teff-jauhoja,vehnäjauhoja,valkosipulia,persiljaa ja hunajaa,ripaus suolaa. Niin ja tietysti vettä & hiivaa,öljyä, pikkuisen ruoka/kahvikermaa missä on tänään parasta ennen päiväys
Nam,kuulostaa hyvältäMä teen tänään kanttareista sienisalaattia.