The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Päivää kettinkiin.

Elämässäni on ollut parempiakin päiviä.
Toisaalta on ollut huonompiakin.

Mutta just nyt huonoa on se, että tupakat, oluet, syömäruoka, tupakansytytin, vessapaperi ja ihmisenpesuaine loppuivat kaikki samalla hetkellä! Prkl.
Hyvää on se, että ehtii vielä kauppaan.

• Tykkää
Reactions: Aqela
Heiii!

Mä jo ehdin luulla että ketju kuoli kokonaan. :confused:

Kamala päivä! Tein jotenkin hassusti jonkun liikkeen tuolla pihalla duunissa ollessani ja koko vatsa meni kramppiin. Tai siis vatsalihakset. Melkis viisi minuuttia vaan ähisin kumarassa ja hilauduin askeleen kerrallaan kohti sisätiloja ja magnesiumtabletteja ja sirdaludia. :ninja:

Ny alkaa olla normaaliolo. Vaikka yhä tuntee supistuksenkaltaisia aaltoja vatsalla.
Mun taas kouristi vas. munasarjaa tänään kesken päivän niin kovaa, että melkein pyörryin kivustao_O

Ihana kuuden hengen ystäväpoppoo kävi tässä illalla leikkimässä kissan kanssa ja heittämässä (äänekästä) läppää ja pelaamassa korttia olkkarinlattialla...kissa meni päästään sekasin kun ei tiennyt kenen kanssa leikkiä ensiks ja sitä miks täällä oli yhtä äkkiä niin paljon ääniä ja ihmisiä jotka halus silitellä ja paijata yhtä aikaa:love:

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Olispa mulla edes osa epekin taidoista.
Minähän söisin kuin ruhtinas.
Mut kun ei ole niin syön kuin poikamiesäijä.

Ja mitä oli puhetta ihanista niin mä en ole ihana.
Itse asiassa virassa vittumaisuus oli vaatimus ja mä olin todella hyvä joten taidan olla niin vittumainen, että röntgenkuvassanikaan ei näy kuin reikä.

Tää "ihana" ei ole viikkoon tehnyt muuta kuin juonut ja lukenut ja päinvastoin. Tänään on jo 30 oluttölkkiä takana joten ei pidä ihmetellä jos ne tuppaa loppumaan.

.."..minä suojelen sinua kaikelta mitä ikinä keksitkään pelätä.."..

Paitsi että.
Vaikka niin toivoisin ja haluaisin, niin kykyni ovat rajalliset. Ihmeisiin en pysty. Pystyn vain rakastamaan niin pelottavan paljon mutta aina sekään ei riitä. Voin vain tarjota olkapäätä ja kuuntelevaa korvaa, syliä ja silitystä, paijaamista ja puhaltamista. Sekä niitä opastamisen yrityksiä, joita neuvoiksikin kutsutaan. Mutta en voi luvata takuita vastauksista ja niiden tiedonmääristä tai määrän riittävyydestä, kun vastaajakin on keskeneräinen vanhempana. Ihmisestä puhumattakaan.

Siitä huolimatta.
Olen tässä. Yritän kantaa ja kannatella. Vahvistaa ja korjata.
Ennen kaikkea rakastaa.
Kipeän pelottavan suuresti.
Ja seurata mihin se riittää.

- Pidä sinä siellä huoli itsestäsi:love:
Huomenna on uusi päivä:).

Paitsi että.
Vaikka niin toivoisin ja haluaisin, niin kykyni ovat rajalliset. Ihmeisiin en pysty. Pystyn vain rakastamaan niin pelottavan paljon mutta aina sekään ei riitä. Voin vain tarjota olkapäätä ja kuuntelevaa korvaa, syliä ja silitystä, paijaamista ja puhaltamista. Sekä niitä opastamisen yrityksiä, joita neuvoiksikin kutsutaan. Mutta en voi luvata takuita vastauksista ja niiden tiedonmääristä tai määrän riittävyydestä, kun vastaajakin on keskeneräinen vanhempana. Ihmisestä puhumattakaan.

Siitä huolimatta.
Ennen kaikkea rakastaa.

Hei kuules nyt siellä, jossakin kaukana pörrön sisällä..sä olet aivan ihana ihminen...älä ikinä epäile mitään muuta <3

• Tykkää

Paitsi että.

Siitä huolimatta.
Ennen kaikkea rakastaa.

Älä ota itsellesi taakkaa jota kukaan ei pysty kantamaan.

Tämän illan musiikkina Olavi Virran ja Harmony Sistersien esittämä Sinitaivas.
Tota muuten ei juuri kukaan vedä keikalla eikä karaokessa, eikä se johdu siitä, että laulussa olisi jotain ylitsepääsemättömän vaikeaa.
Osaavilta loppuu kehtaaminen ja osaamattomilta osaaminen.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Älä ota itsellesi taakkaa jota kukaan ei pysty kantamaan.

Tämän illan musiikkina Olavi Virran ja Harmony Sistersien esittämä Sinitaivas.
Tota muuten ei juuri kukaan vedä keikalla eikä karaokessa, eikä se johdu siitä, että laulussa olisi jotain ylitsepääsemättömän vaikeaa.
Osaavilta loppuu kehtaaminen ja osaamattomilta osaaminen.

Mutta hei...koska äiti/ vanhempi niin taisinpa ottaa:oops:
Jos voisin niin kutoisin noille semmosen haarniskan mikä estäisi ja ehkäisis kaikki kivut ja säryt ja sattumiset. Tai ottaisin ne itselleni kokonaan.

Vaikka tässä toivonkin koko ajan olevani vahvempi kuin olenkaan.

Ehkä kehityn?
Joskus?

Mutta hei...koska äiti/ vanhempi niin taisinpa ottaa:oops:
Jos voisin niin kutoisin noille semmosen haarniskan mikä estäisi ja ehkäisis kaikki kivut ja säryt ja sattumiset. Tai ottaisin ne itselleni kokonaan.

Vaikka tässä toivonkin koko ajan olevani vahvempi kuin olenkaan.

Ehkä kehityn?
Joskus?
Pikkupojat ei opi mitään jos eivät kolhi itseään tarpeeksi.
Ja jos äiti vahtii joka askelta niin mammanpoikina semmoisia pidetään.

Pienistä tytöistä en tiedä mitään vaikka minulla on sellaisia ollut ja isoista tytöistä vielä vähemmän, paitsi että ovat hankalia. Aikuiset naiset kaikkein hankalimpia.

Poikien äitinä sinä tarvitset sidetarpeita ja suuren sydämen - ja viimeksimainittu sinulla jos kellään on.

r0s
Iltapäivää juu!

Mä olen tässä melkis koko ajan. Välillä pitää vaan pinkaista vääntämään vivusta.

Uunissa jogurttikakku (kausimaku luumu-kardemumma ei sinällään ollut herkullista, jalostin sen siis leivonnaiseksi) ja pannulla masala-kastike hautumassa. Kanat pääsevät soossiin ja naan leivät uuniin joskus illemmalla kun työt on tehty.

Yhteistyössä