Aqela
Ei kummempia. Nautin lomasta.Auttaa. Onneksi.
Mutta mitä sun päivään kuuluu?
Ei kummempia. Nautin lomasta.Auttaa. Onneksi.
Mutta mitä sun päivään kuuluu?
Oi. *kade*Ei kummempia. Nautin lomasta.
Kesäloma jäi pitämättä. Muuten ei olisi nyt loma.Oi. *kade*
Päivää, mä kävin just kaupassa.Päivää kettinkiin.
Elämässäni on ollut parempiakin päiviä.
Toisaalta on ollut huonompiakin.
Mutta just nyt huonoa on se, että tupakat, oluet, syömäruoka, tupakansytytin, vessapaperi ja ihmisenpesuaine loppuivat kaikki samalla hetkellä! Prkl.
Hyvää on se, että ehtii vielä kauppaan.
Mun taas kouristi vas. munasarjaa tänään kesken päivän niin kovaa, että melkein pyörryin kivustaHeiii!
Mä jo ehdin luulla että ketju kuoli kokonaan.
Kamala päivä! Tein jotenkin hassusti jonkun liikkeen tuolla pihalla duunissa ollessani ja koko vatsa meni kramppiin. Tai siis vatsalihakset. Melkis viisi minuuttia vaan ähisin kumarassa ja hilauduin askeleen kerrallaan kohti sisätiloja ja magnesiumtabletteja ja sirdaludia.
Ny alkaa olla normaaliolo. Vaikka yhä tuntee supistuksenkaltaisia aaltoja vatsalla.
Et kummiskaan ostanut mulle olutta tai tupakkia.Päivää, mä kävin just kaupassa.
Nöy, sapuskaa vaan.Et kummiskaan ostanut mulle olutta tai tupakkia.
Arvasinhan mä!Nöy, sapuskaa vaan.
Hei kuules nyt siellä, jossakin kaukana pörrön sisällä..sä olet aivan ihana ihminen...älä ikinä epäile mitään muuta <3
.."..minä suojelen sinua kaikelta mitä ikinä keksitkään pelätä.."..
Paitsi että.
Vaikka niin toivoisin ja haluaisin, niin kykyni ovat rajalliset. Ihmeisiin en pysty. Pystyn vain rakastamaan niin pelottavan paljon mutta aina sekään ei riitä. Voin vain tarjota olkapäätä ja kuuntelevaa korvaa, syliä ja silitystä, paijaamista ja puhaltamista. Sekä niitä opastamisen yrityksiä, joita neuvoiksikin kutsutaan. Mutta en voi luvata takuita vastauksista ja niiden tiedonmääristä tai määrän riittävyydestä, kun vastaajakin on keskeneräinen vanhempana. Ihmisestä puhumattakaan.
Siitä huolimatta.
Olen tässä. Yritän kantaa ja kannatella. Vahvistaa ja korjata.
Ennen kaikkea rakastaa.
Kipeän pelottavan suuresti.
Ja seurata mihin se riittää.
- Pidä sinä siellä huoli itsestäsi
Huomenna on uusi päivä.
Älä ota itsellesi taakkaa jota kukaan ei pysty kantamaan.
.."..minä suojelen sinua kaikelta mitä ikinä keksitkään pelätä.."..
Paitsi että.
Vaikka niin toivoisin ja haluaisin, niin kykyni ovat rajalliset. Ihmeisiin en pysty. Pystyn vain rakastamaan niin pelottavan paljon mutta aina sekään ei riitä. Voin vain tarjota olkapäätä ja kuuntelevaa korvaa, syliä ja silitystä, paijaamista ja puhaltamista. Sekä niitä opastamisen yrityksiä, joita neuvoiksikin kutsutaan. Mutta en voi luvata takuita vastauksista ja niiden tiedonmääristä tai määrän riittävyydestä, kun vastaajakin on keskeneräinen vanhempana. Ihmisestä puhumattakaan.
Siitä huolimatta.
Olen tässä. Yritän kantaa ja kannatella. Vahvistaa ja korjata.
Ennen kaikkea rakastaa.
Kipeän pelottavan suuresti.
Ja seurata mihin se riittää.
- Pidä sinä siellä huoli itsestäsi
Huomenna on uusi päivä.
..jaa..nyt tuntuu lähinnä niin kamalan minipieneltä ja avuttomalta, kun pitäs olla vahvana ja suurena..Hei kuules nyt siellä, jossakin kaukana pörrön sisällä..sä olet aivan ihana ihminen...älä ikinä epäile mitään muuta <3
Mutta hei...koska äiti/ vanhempi niin taisinpa ottaaÄlä ota itsellesi taakkaa jota kukaan ei pysty kantamaan.
Tämän illan musiikkina Olavi Virran ja Harmony Sistersien esittämä Sinitaivas.
Tota muuten ei juuri kukaan vedä keikalla eikä karaokessa, eikä se johdu siitä, että laulussa olisi jotain ylitsepääsemättömän vaikeaa.
Osaavilta loppuu kehtaaminen ja osaamattomilta osaaminen.
Pikkupojat ei opi mitään jos eivät kolhi itseään tarpeeksi.Mutta hei...koska äiti/ vanhempi niin taisinpa ottaa
Jos voisin niin kutoisin noille semmosen haarniskan mikä estäisi ja ehkäisis kaikki kivut ja säryt ja sattumiset. Tai ottaisin ne itselleni kokonaan.
Vaikka tässä toivonkin koko ajan olevani vahvempi kuin olenkaan.
Ehkä kehityn?
Joskus?
Syvältä!Mun taas kouristi vas. munasarjaa tänään kesken päivän niin kovaa, että melkein pyörryin kivusta