The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Bataatti-perunacurry ei ehtinyt lounaaksi,joten söin hirveää (hyvää,koska Paula antaisi noottia )
Pikaruokaa eli halpaa lenkkiä ja porkkanalettuja & parsakaaligratiinia :D:D Enpä oo moneen vuoteen syönny noita lenkkejä :eek:

• Tykkää
Reactions: Aqela ja Elena777
Kahvetta :coffee: ja mietin pitöiskö lähtee ostamaan kahvia, jotain 2 tai 3 paahtoo. :D Mies tykkää juoda vaaleampaa kahvia aamulla ja päivällä tummempaa. Nyt on loppu vaaleet kahvit:unsure:

• Tykkää
Reactions: Elena777
Lähden hakemaan ainakin laatikon olutta.
Älkää hirveesti moittiko.
Mulla on aamulla tapaaminen päihdehoitajan kanssa enkä missään tapauksessa aio olla paikalla alle kahden promillen.

Sitä päivää ei tule, että minä lähtisin toista kertaa nöyryytettäväksi rehellisyyteni vuoksi. Eikä päihdehoitajani ole koskaan nähnyt minua juovuksissa mutta nyt saa nähdä.
Siitä seurannee lukematon määrä ongelmia mutta olettaisin pysyväni hengissä ihan periaatteella - "mikäs pahan tappais"?

Sit siirrynkin kirjan pariin koska jotenkin lukeminen ei nukkumaluukustani näytä loppuvan. Olen huomannut, että maailmassa on lukemattomia kirjoja.

Pientä yliampumista uskonnon läksyissä...3 kappaletta ja 15 tehtävää...aiheena maailman ja luonnonuskonnot sekä projektityö hindujen rituaaleista.
Kaipaan psykologian opintoja, niissä on sentään joku järki.

• Tykkää
Reactions: Aqela
r0s
Aksukin on juu ihana. :love:

Työpäivä taputeltu. Ja sit pistin vähän vauhtia puuhiin ja kadotin autonavaimet. Ja toki siinä samassa parin muunkin vara-avaimet ja sitä sun tätä. :oops: Varmaan tunnin etsin! Odotin että pyykkikone lopettaa jos vaikka oisin laittanut ne sinne. Ja sit avasin tiskarin kesken ohjelman jos ne ois siellä. Ja pah! Lopulta istahdin persiilleni ja mietin mitä kaikkea oikein tein ja siellähän ne sit olivat, paistinpannujen kanssa kaapissa.

Nyt sihijuoma palkinnoksi suuresta aivotyöskentelystä.

r0s
Päivää :) :coffee:
Heiii!

Mä jo ehdin luulla että ketju kuoli kokonaan. :confused:

Kamala päivä! Tein jotenkin hassusti jonkun liikkeen tuolla pihalla duunissa ollessani ja koko vatsa meni kramppiin. Tai siis vatsalihakset. Melkis viisi minuuttia vaan ähisin kumarassa ja hilauduin askeleen kerrallaan kohti sisätiloja ja magnesiumtabletteja ja sirdaludia. :ninja:

Ny alkaa olla normaaliolo. Vaikka yhä tuntee supistuksenkaltaisia aaltoja vatsalla.

Aqela
Heiii!

Mä jo ehdin luulla että ketju kuoli kokonaan. :confused:

Kamala päivä! Tein jotenkin hassusti jonkun liikkeen tuolla pihalla duunissa ollessani ja koko vatsa meni kramppiin. Tai siis vatsalihakset. Melkis viisi minuuttia vaan ähisin kumarassa ja hilauduin askeleen kerrallaan kohti sisätiloja ja magnesiumtabletteja ja sirdaludia. :ninja:

Ny alkaa olla normaaliolo. Vaikka yhä tuntee supistuksenkaltaisia aaltoja vatsalla.
Taitaa kuolla hitaasti. En ihmettele. Palstan meno on mennyt sellaiseksi että täällä ei viihdy niin kuin silloin ennen. o_O
Hyvä että helpottaa. Mulla on joskus samanlaisia tuntemuksia vaikka en ole tehnyt mitään fyysistä.

r0s
Taitaa kuolla hitaasti. En ihmettele. Palstan meno on mennyt sellaiseksi että täällä ei viihdy niin kuin silloin ennen. o_O
Hyvä että helpottaa. Mulla on joskus samanlaisia tuntemuksia vaikka en ole tehnyt mitään fyysistä.
Onhan tää myös vähän sellainen kausittain vaihteleva ajanviete. Mäkin olin välillä melkein kokonaan pari vuotta muualla. Aikansa kutakin.

Ja nyt menee pohje kramppiin. Enkä kyllä tehnyt sillä mitään!

Yhteistyössä