Ei sitten yhtään.Sitä on taas vähän ronkittu viestejä häh mitä täh
Korkeintaan vähän tongittu olutlaatikkoa.
Ei sitten yhtään.Sitä on taas vähän ronkittu viestejä häh mitä täh
Eli niitä voi olla, et vaan ole vielä löytänyt yhtään*hihittää toiveikkaana*Nolla
Et sä sit missään metsässä ole ollut.Nolla
NiinPPä, oli niin sienessä ettei erottanut metsää Oulun keskustastaEt sä sit missään metsässä ole ollut.
Mun siilitukkani kanssa mulla on hirviökärpästen kanssa jokin mahdollisuus. Sinulla, routamisulla tai agelalla ei.Eli niitä voi olla, et vaan ole vielä löytänyt yhtään*hihittää toiveikkaana*
Oulun ja Helsingin keskustaa ny oikeesti ei erota kuin kuussataa kilsaa valtatietä.NiinPPä, oli niin sienessä ettei erottanut metsää Oulun keskustasta
PöhPimeyttä itse asiassa ei ole olemassa.
Se on vaan valon puutetta eikä mitään mikä itsessään lisääntyisi.
Kuulostaa ehkä tyhmältä mutta noin ajatellen mä olen selvinnyt mustimmistakin päivistä.
Aha mie ajattelin että onko siulla huono olo.Heräsin
Päässä on hömelö olo. Päikkärit ei sovi mulle.Aha mie ajattelin että onko siulla huono olo.
Mokomat ötököt ! Täällä pyörri eilen yksi itikka,taisi kisut saada sen kiinni kun ei yöllä häirinnyt.No jopas on kivaa..heräsin äsken ja huomasin menneen kesän ensimmäisen hyttysen täällä kämpässä!!
Sitä ollaan nyt kissan kanssa kilpaa jahtailtu jo tovi makuuhuoneessa ja keittiössä
Oikein nätti ja aurinkoinen aamu myösHuomenta!
Ihana, aurinkoinen päivä tulossa. Taidan valita työtehtävän silleen, että saan olla ulkona.
Ja juniori saa hakea kotoa (ku kumminkin ajelee sinnepäin yöksi) kaikki loput kypsät chilipalot. Kävi melkein pakkasen puolella näemmä, ensi viikolla siis on ruokalistalla ainakin intialaista ja thaimaalaista.
Oikein mukavaa päivää teille kaikille ihanille!