Täällä on jo toinenkin, lenteli iloisesti aamulla naaman edestä toiseen huoneeseen..Mokomat ötököt ! Täällä pyörri eilen yksi itikka,taisi kisut saada sen kiinni kun ei yöllä häirinnyt.
Täällä on jo toinenkin, lenteli iloisesti aamulla naaman edestä toiseen huoneeseen..Mokomat ötököt ! Täällä pyörri eilen yksi itikka,taisi kisut saada sen kiinni kun ei yöllä häirinnyt.
Toivottavasti ei iske.Vähän yrittää flunssaa iskeä...paleltaa ja nuhaa pukkaa...äänikin tuntuu erilaiselta. ...tai sitten mulla on tulossa äänenmurros
Höh, toivottavasti et sairastu pahasti flunssaan.Vähän yrittää flunssaa iskeä...paleltaa ja nuhaa pukkaa...äänikin tuntuu erilaiselta. ...tai sitten mulla on tulossa äänenmurros
jjjjaaaa senhyttyskännimionnnn *rumpujen pörinää* AQELAAA!!Täällä on ollut vain yksi hyttynen sisällä koko kesänä.
Ja mulle sit ei kun ihanille vaan.Oikein mukavaa päivää teille kaikille ihanille!
Etkös siekin oo ihana ni ku me muutkin ?Ja mulle sit ei kun ihanille vaan.
Käyhä näyttämäskatso liitettä 4683 Pitäskö näyttää terkkarissa? Kaaduin viime tiistaina. Nyt suihkussa se aukesi. Sieltä tuli kirkasta nestettä ja näyttää pahemmalta.
TsemppiäPientä yliampumista uskonnon läksyissä...3 kappaletta ja 15 tehtävää...aiheena maailman ja luonnonuskonnot sekä projektityö hindujen rituaaleista.
Kaipaan psykologian opintoja, niissä on sentään joku järki.
Heiii!Päivää
Taitaa kuolla hitaasti. En ihmettele. Palstan meno on mennyt sellaiseksi että täällä ei viihdy niin kuin silloin ennen.Heiii!
Mä jo ehdin luulla että ketju kuoli kokonaan.
Kamala päivä! Tein jotenkin hassusti jonkun liikkeen tuolla pihalla duunissa ollessani ja koko vatsa meni kramppiin. Tai siis vatsalihakset. Melkis viisi minuuttia vaan ähisin kumarassa ja hilauduin askeleen kerrallaan kohti sisätiloja ja magnesiumtabletteja ja sirdaludia.
Ny alkaa olla normaaliolo. Vaikka yhä tuntee supistuksenkaltaisia aaltoja vatsalla.
Onhan tää myös vähän sellainen kausittain vaihteleva ajanviete. Mäkin olin välillä melkein kokonaan pari vuotta muualla. Aikansa kutakin.Taitaa kuolla hitaasti. En ihmettele. Palstan meno on mennyt sellaiseksi että täällä ei viihdy niin kuin silloin ennen.
Hyvä että helpottaa. Mulla on joskus samanlaisia tuntemuksia vaikka en ole tehnyt mitään fyysistä.
Jep. Auttaako venytys?Onhan tää myös vähän sellainen kausittain vaihteleva ajanviete. Mäkin olin välillä melkein kokonaan pari vuotta muualla. Aikansa kutakin.
Ja nyt menee pohje kramppiin. Enkä kyllä tehnyt sillä mitään!
Auttaa. Onneksi.Jep. Auttaako venytys?