Joo,ihanat karvakaveritSulla on kaverit viekussa. Minäkin köllötän sängyssä. Ajattelin nukkua päikkärit ja sitten siivota.
Päikkärit Siivousintoa sinne.
Joo,ihanat karvakaveritSulla on kaverit viekussa. Minäkin köllötän sängyssä. Ajattelin nukkua päikkärit ja sitten siivota.
KiitosJoo,ihanat karvakaverit
Päikkärit Siivousintoa sinne.
Mie nukuin päikärit,lueskelin ja katoin etsiväsarjaa ( tosi vanhaa )Huhuu?
Mä kävin kaupassa ja kaikki katosivat.
Oli tyrkyllä muikkuja, viikunoiua ja vanhaksi menevää vuohenjuustoa. Listalla siis tänään muikkukukkoa, lanttukukkoa sekä viikuna-vuohenjuustopiiras.
Tai no, ei noi mitään kukkoi oo kun pellille tein ja länttäsin toisen pellin kanneksi. Maku lienee silti sama.
Punajuurilaatikko kuulostaa herkulta.Mie nukuin päikärit,lueskelin ja katoin etsiväsarjaa ( tosi vanhaa )
Missä lie muut.
Oi kuulostaa hyvältä eväiltä
Mä taijan syyä eineksia vaan, uutta punajuurilaatikkoa ja sit kasviskebakkoja,ehkä joku dippi ja salaattia.
Toivottavasti on hyvää,kaurajuomaa käytetty siinä, ainakin juureslaatikko on hyvää lisäkkeenä.Punajuurilaatikko kuulostaa herkulta.
Eilen mä tein sosekeittoa sipulista, porkkanasta ja parista tatista. Sekin oli kelpoa, suosittelen jos jostain sieniä (ne pari isoa riittää!) saat.Toivottavasti on hyvää,kaurajuomaa käytetty siinä, ainakin juureslaatikko on hyvää lisäkkeenä.
Kuulostaa hyvältäEilen mä tein sosekeittoa sipulista, porkkanasta ja parista tatista. Sekin oli kelpoa, suosittelen jos jostain sieniä (ne pari isoa riittää!) saat.
Kuulostaa herkulta. Ja tuohon voinee käyttää myös pakasteherneistä tehtyä pyreetä ellei viitsi odotella herneiden pehmenemistä.Hernerouhe jauhelihapullat tomaatti kermakastikkeessa spagetin kanssa. Spagetti puolikypsäksi, ei al denteksi asti ja kastikkeen sekaan loppukypsymään. Pullat oli kanssa samassa liemessä.
Hernerouheen tein itse kun kaikki lionneet herneet ei mahtuneetkaan kattilaan hernekeittoa varten niin käytin ylijäämän tehosekoittimessa ja sotkin jauhelihan, mausteiden, kerman, jne kanssa ja värkkäsin lihapullat niistä.
muistit vissiin laittaa reilusti sian pintaa siihen kukkoon?Lounaspaussi täällä.
Perjantai on kiva, kun melkis kaikki lähtevät pekkasille suht pian ja sit hiljenee.
Kahvia ja eilistä lanttukukkoa.
No pitäs pitäs! Kerta moista herkkua osaat tehdäpitäsköhän tehä silipasta muikkukukko? näky olevan paikallisessa myymälässä peratut muikut 7€ kilo
Aaaa, siellä on semmonen hienous...no sitten tietty teet siinä niin saat naapuritkin kuolaamaan tuoksujen peräänei näin lämpimillä ilmoilla viitti sähköuunia käyttää, ulkona oleva eristetty hiiligrilli on parempi