Pidähän huoli itestäsi siellä hektisessä arjessasi...ota rentouttavaa Toopen rapsutushoitoaHetki lukemista ja sitten nukkumaan. Tänään oli työpäivä melkein kellon ympäri ja huomenna on parempi olla paikalla taas aamuvarhain. Jos nukkuisi hiukan välillä. Moi.
Mitä sulle ja kätöselle kuuluu?
Mä olen kotiutettu kun mulle tehdää/muokataan duunissa konetta jota pääsen -toivottavasti pian- käyttämään. Mutta ihana aika sulla kesälomalle! Mä viettäisin sen kai metsässä sieniä keräten.Päivää
Huomenna on vapaapäivä ja sit alkaa kesäloma.
HyvääMitä sulle ja kätöselle kuuluu?
Niin on. Tekisin niin mutta sienipaikkaan ei pääse julkisilla.Mä olen kotiutettu kun mulle tehdää/muokataan duunissa konetta jota pääsen -toivottavasti pian- käyttämään. Mutta ihana aika sulla kesälomalle! Mä viettäisin sen kai metsässä sieniä keräten.
Hyvä kesälomaaPäivää
Huomenna on vapaapäivä ja sitten alkaa kesäloma.
KiitosHyvä kesälomaa
Voi ei,toi toivottavasti et pahemmin sairastu ja lomalla viellpäKehvetti, kurkkuun ja keuhkoihin koskee.
Joo, mun tuuria että sairastan taas lomalla.Voi ei,toi toivottava et pahemmin sairastu ja lomalla viellpä
Toi on kyllä pyllystäJoo, mun tuuria että sairastan taas lomalla.
Jep. Toivottavasti olo ei pahene.Toi on kyllä pyllystä
Joo,varmaan.Alkaa taas pöpöt pyörimäänMullakin on muuten ollut kurkku outo reilun viikon. Ja nokkakin kummallinen. Oiskohan koulujen alkaminen saanut taas flunssapöpöt villeiksi?
Sulla on kaverit viekussa. Minäkin köllötän sängyssä. Ajattelin nukkua päikkärit ja sitten siivota.Mie köllötän sängyllä ja lueskelen & sain molemmat katit jalkoihin nukkumaan.
Voi olla.Mullakin on muuten ollut kurkku outo reilun viikon. Ja nokkakin kummallinen. Oiskohan koulujen alkaminen saanut taas flunssapöpöt villeiksi?