The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

r0s
Huhuu?

Mä kävin kaupassa ja kaikki katosivat. o_O

Oli tyrkyllä muikkuja, viikunoiua ja vanhaksi menevää vuohenjuustoa. Listalla siis tänään muikkukukkoa, lanttukukkoa sekä viikuna-vuohenjuustopiiras.

Tai no, ei noi mitään kukkoi oo kun pellille tein ja länttäsin toisen pellin kanneksi. Maku lienee silti sama.

• Tykkää
Reactions: Kais
Huhuu?

Mä kävin kaupassa ja kaikki katosivat. o_O

Oli tyrkyllä muikkuja, viikunoiua ja vanhaksi menevää vuohenjuustoa. Listalla siis tänään muikkukukkoa, lanttukukkoa sekä viikuna-vuohenjuustopiiras.

Tai no, ei noi mitään kukkoi oo kun pellille tein ja länttäsin toisen pellin kanneksi. Maku lienee silti sama.
Mie nukuin päikärit,lueskelin ja katoin etsiväsarjaa ( tosi vanhaa )
:D Missä lie muut. :unsure:
Oi kuulostaa hyvältä eväiltä :p:p

Mä taijan syyä eineksia vaan, uutta punajuurilaatikkoa ja sit kasviskebakkoja,ehkä joku dippi ja salaattia.

• Tykkää
Reactions: r0s
Hernerouhe jauhelihapullat tomaatti kermakastikkeessa spagetin kanssa. Spagetti puolikypsäksi, ei al denteksi asti ja kastikkeen sekaan loppukypsymään. Pullat oli kanssa samassa liemessä.

Hernerouheen tein itse kun kaikki lionneet herneet ei mahtuneetkaan kattilaan hernekeittoa varten niin käytin ylijäämän tehosekoittimessa ja sotkin jauhelihan, mausteiden, kerman, jne kanssa ja värkkäsin lihapullat niistä.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Kais
r0s
Hernerouhe jauhelihapullat tomaatti kermakastikkeessa spagetin kanssa. Spagetti puolikypsäksi, ei al denteksi asti ja kastikkeen sekaan loppukypsymään. Pullat oli kanssa samassa liemessä.

Hernerouheen tein itse kun kaikki lionneet herneet ei mahtuneetkaan kattilaan hernekeittoa varten niin käytin ylijäämän tehosekoittimessa ja sotkin jauhelihan, mausteiden, kerman, jne kanssa ja värkkäsin lihapullat niistä.
Kuulostaa herkulta. Ja tuohon voinee käyttää myös pakasteherneistä tehtyä pyreetä ellei viitsi odotella herneiden pehmenemistä.

Mä oon vissiin joskus kersana mummilassa viimeks syönynnä lanttu- ja muikkukukkoa (vai olikohan kuitenki joku ahven...?) enkä oikein muuta muista kuin sen että lanttukukosta tykkäsin ja kovasti ja muutenkin se ruiskuori oli niin herkkua:p ja ne pekoninpalaset:p...kalakukosta en silloin niin välittännä kun se kala oli kammotuspuistatuseijeijeijei:sick:... Onneksipa on vuosien aikana tapahtumut makuaisteissa kehittymistä, kala on tosi hyvää(y)

Ja moikka moi sullekin :)! Oisko se perjantai käsillä ja viikonloppuun sujahtaminen sulavasti, vai mitäkähäh? Tee mitä teet mutta nautiskele ja rentoile - niin mä ainakin aion tehdä:)

On muuten niin ryydmanlötköpötköolonen että! Haipakka viikko ollu kaikkinensa, tilanteita töissä ja ipanoitten kanssa puhumattakaan itestäni:notworthy:...tuli pari asiaa sitten sössittyä ja sotkettua sujuvasti unohduksenkukkasen takia:oops:

Ja muuten hyyyyyiii halavattu sentään!!! Nyt Se on saapunut, voi kökkö(n)! Nimittäin hirvikärpiäisaika. Ja ne on niiiiiin :sick::censored::sick:*irvistelee pahasti taustalla*.....ällötysöllötyksiä!! Tänään piti sitten yks mönkijäinen bongata niskavilloista kun sitä ennen olin vapautunut turhan läheisestä puskakokemuksesta:oops:(jäin sujuvasti pääkkösestäni kiinni kivanjännänkaareutuvasti kasvaneeseen orapihlajapuskaan:D)...ja että se osaa olla sylettävännäköinen ja tuntuinen otus, hyi sentään! Eikä sitä taho saada hengiltäkään! Ja...sen yhden kohtaamisen jälkeen onkin sutten koko ajansemmonen olo että päässä kuhisee ja viipottaa kokonainen ötökkäarmeija*ufopääkkönen*:eek:!! Sukupuuttoon vaan ja heti moinen vipeltäjä, ei sillä mitään virkaa oo...!

Yhteistyössä