The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Hei kuules...onko sua piikittäny ampiainen?
Mitä tapahtu? Miten kävi?

Lähinnä siis...kummosenmimmosen patin se teki vai tekikö mitään? Jos teki patin niin kauanko oireili? Ja miten oireili?

Kun tässä ihapikkusesti vaan tuumailen:barefoot:
Kerran astuin ampiaisten maapesään.
Tai siis koirani astui. Koira jonka elämäntehtävä on totella ääntäni löytyi anteeksianovalla katseella kotipihalta.
Itse selvisin parillakymmenellä pistolla

Jos et ole allerginen niin ampiaisenpisto ei ole paarmanpuremaa kummempi. Sillä erotuksella, että paarma puree syödäkseen, ampiainen pistää vain puolustautuessaan.
Moraalisesti molemmat ovat oikeassa mutta jos kämpässäni on paarma niin minä tapan sen surutta. Jos kämpässäni on ampiainen niin minä ohjaan sen ulos.
Toinen tahtoo vertani ja toinen on eksynyt.

Hmmmm....
Kun mua on käyny taas joku tökkimässä ja ei siinä kyllä ampparia näkyny, ellei ollu joku mutanttinäkymätön, vaan ihan näitä muita peruspörrääjiä...
Mutta saipa aikaseks semmosen järettömän kokoisen - joku n. 10 x 10 senttii - pirun jomottavan patin mikä turpos silmissä ja oli kosketusarka monta hiien päivää:unsure:(n)

Nyt patti pienentynyt mutta iho on osin vielä kosketusarkana tai pikemminkin hellänä...

Piru vieköön moiset önniäiset:mad:!
10x10 cm kertoo sen, että olet allerginen ja pahasti.

Noemmäänytiiä...
Ei kyllä niin kenenkään tarttis kärvistellä kivuissaan. Oishan se (y) jos vois olla ilman mutta en mä toisaalta, kun tiiän mitä nää on ja miten "ihanaa" on mennä kaksinkerroin, kyllä vaihtareitakaan tekis:unsure:... Mieluummin hävittäisin kokonaan moiset vaivat
Mutt sitten he ymmärtäis meirrän tuskia:barefoot::barefoot:
mutta on siinä ukollaki kestämistä, sen voi sanoo
Mä olin raskausaikana tosi kiltti ja halukas....siivoilemaan....ja muutenkin hyvällä tuulella:geek:

Kerran astuin ampiaisten maapesään.
Tai siis koirani astui. Koira jonka elämäntehtävä on totella ääntäni löytyi anteeksianovalla katseella kotipihalta.
Itse selvisin parillakymmenellä pistolla

Jos et ole allerginen niin ampiaisenpisto ei ole paarmanpuremaa kummempi. Sillä erotuksella, että paarma puree syödäkseen, ampiainen pistää vain puolustautuessaan.
Moraalisesti molemmat ovat oikeassa mutta jos kämpässäni on paarma niin minä tapan sen surutta. Jos kämpässäni on ampiainen niin minä ohjaan sen ulos.
Toinen tahtoo vertani ja toinen on eksynyt.
No joo, en mä mieti enkä ihmettele silloin kun paarma on hipiässäni kiinni - ja sitäkin on tapahtunu turhan useasti sitäkin, taistelupaukamissa löytyy - vaan räpsäsen toiseen ulottuvuuteen.

Ampiaisen yritän sisältä häätää elävänä pois

10x10 cm kertoo sen, että olet allerginen ja pahasti.
:notworthy: tätä mä hiukan tässä....

Mutku mä en oo ollenkaan - kerpeles!!! Täällä rupes sitten ukkostamaan!!! Ihahirveesti!!*hiuksetpystyssä* - varma että kukako se kävi piikittämässä?? En mä sitä ampparia nähny kyllä vaan likellä pörräs semmonen itikannäkönen mutta astetta skrodempi ällötys:unsure:....

:notworthy: tätä mä hiukan tässä....

Mutku mä en oo ollenkaan - kerpeles!!! Täällä rupes sitten ukkostamaan!!! Ihahirveesti!!*hiuksetpystyssä* - varma että kukako se kävi piikittämässä?? En mä sitä ampparia nähny kyllä vaan likellä pörräs semmonen itikannäkönen mutta astetta skrodempi ällötys:unsure:....
Kymmenen sentin patti kertoo, että sinä olet pahasti allerginen.
Ampiaisen piston tulee tuntua koska muuten ampiainen pistäisi turhaan.
Mutta jos jälki on kolikkoa suurempi eikä lähde saunassa niin kyseessä on ongelma.

Yhteistyössä