Sanotaanko näin, että ju-jutsu ja krav maga on kehitetty maailmassa vain yhteen asiaan joka on ihmisen tappaminen.
Niissä ei kilpailla eikä oikein voikaan koska tuloksena on aina ruumis.
Judo on ju-jutsusta kehitetty urheilulaji jossa voi kilpailla ja siitä on kaikki tappava karsittu pois. No ei ihan kaikki. Sanotanko kiltisti näin, että mustan vyön judokalle pärjää vain olynpiatason painija mutta et sinä tai minä. Tai ehkä minä.
Nyrkkeily hanskat kädessä on herrasmieslaji. Nyrkkeily ilman hanskoja on katutappelua ja voin vakuuttaa, että Alin, Tysonin tai minun lyönti ilman hanskaa murtaa kenen tahansa kallon. Ei sitä hanskaa ole nyrkin suojaksi keksitty. Nyrkki ei tartte suojaa, kallo tarttee.
Jos olen väkivaltainen niin se johtuu vain siitä, että tiedän väkivallasta enemmän kuin sinä. Ja totisesti osaan.
Ja koska tiedän mitä se pahimmillaan tarkoittaa niin en sitä koskaan käytä.
On kiva olla kun ei koskaan tartte pelätä ketään eikä mitään.
On kiva olla kun ei koskaan tartte lyödä ketään.
Jos ammun niin se on viissataa metriä ja röökiaski enkä minä koskaan tuhlaa panoksia.
Jos lyön niin lyön vain kerran ja siitä tulee elinkautinen koska en lyö huvikseni.
Ex-rouvakullallani muuten on maailman puhtaimmat posket koska en koskaan kohottanut kättäni häntä vastaan. Lapsillani samoin vaikka kannoinkin vanhemman poikani lumihankeen kun erehtyi kattoni alla kutsumaan äitiään huoraksi.
Minä olen tarvittaessa maailman vittumaisin mies.
Siis niinku todella vittumainen joka ei tunne sääntöjä.
Mutta myös maailman rakastettavin sille johon voin luottaa.