The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Äläkä laita mulle koiran kuvia koska koirat ja kissat on niitä joiden kanssa tulen huomattavasti paremmin toimeen kuin ihmisten.

Oikeesti, en ole koskaan nähnyt koiraa jonka kanssa en tule toimeen
Miehet taas aina haastaa riitaa. Vaikka saisivat turpiinsa.
Naisia en opi koskaan ymmärtämään.

Koirat ja kissat on mua varten.

Äläkä laita mulle koiran kuvia koska koirat ja kissat on niitä joiden kanssa tulen huomattavasti paremmin toimeen kuin ihmisten.

sulta puuttuu täysin kunnioitus toisia miehiä kohtaan

siksi et tuu niiden kans toimeen

Millasten naisten kanssa sää olet oikein ollut tekemisissä, jos uskot ettemme me haasta riitaa miesten kanssa?
Me teemme sitä monesti ja useimmiten ehkä jopa tietämättämmeo_O:eek:

Millasten naisten kanssa sää olet oikein ollut tekemisissä, jos uskot ettemme me haasta riitaa miesten kanssa?
Me teemme sitä monesti ja useimmiten ehkä jopa tietämättämmeo_O:eek:
Riita naisen kanssa on vähän erilaista.
Tapella voi sellaisenkin kanssa josta tykkää.

Jos mies satuttaa niin sit ollaaan pahasti pielessä.
Nainen voi satuttaa miestä lukemattomilla tavoilla joista ei jää ulkoisia jälkiä mutta usko pois, ne sattuvat ihan saatanasti.
Mielummin keppiä, ruoskaa tai luoti.
Parempi kuin monen vuoden kidutus.

• Tykkää
Reactions: Elena777
oon pannu merkille
Siitävaan.
En ole koskaan eläissäni vahingoittanut naista enkä lasta.
Heikompieni lyömisen kielsi äitini.
Järki opetti että vahvempien lyöminen ei kannata.
Muutoin olen käynyt tasapuolisia tappeluja ja voittanut niistä jokaisen.

Muhammad Ali vs Mike Tyson päättyy yhteen lyöntiin. Vain Jumala tietää kumpi sen iskee mutta kumpikaan kehässä ei leiki koska tietää mitä on tulossa.

Mä veikkaan Alin puolesta, mitäs sinä?

Sanotaanko näin, että ju-jutsu ja krav maga on kehitetty maailmassa vain yhteen asiaan joka on ihmisen tappaminen.
Niissä ei kilpailla eikä oikein voikaan koska tuloksena on aina ruumis.

Judo on ju-jutsusta kehitetty urheilulaji jossa voi kilpailla ja siitä on kaikki tappava karsittu pois. No ei ihan kaikki. Sanotanko kiltisti näin, että mustan vyön judokalle pärjää vain olynpiatason painija mutta et sinä tai minä. Tai ehkä minä.

Nyrkkeily hanskat kädessä on herrasmieslaji. Nyrkkeily ilman hanskoja on katutappelua ja voin vakuuttaa, että Alin, Tysonin tai minun lyönti ilman hanskaa murtaa kenen tahansa kallon. Ei sitä hanskaa ole nyrkin suojaksi keksitty. Nyrkki ei tartte suojaa, kallo tarttee.

Jos olen väkivaltainen niin se johtuu vain siitä, että tiedän väkivallasta enemmän kuin sinä. Ja totisesti osaan.
Ja koska tiedän mitä se pahimmillaan tarkoittaa niin en sitä koskaan käytä.

On kiva olla kun ei koskaan tartte pelätä ketään eikä mitään.
On kiva olla kun ei koskaan tartte lyödä ketään.

Jos ammun niin se on viissataa metriä ja röökiaski enkä minä koskaan tuhlaa panoksia.
Jos lyön niin lyön vain kerran ja siitä tulee elinkautinen koska en lyö huvikseni.

Ex-rouvakullallani muuten on maailman puhtaimmat posket koska en koskaan kohottanut kättäni häntä vastaan. Lapsillani samoin vaikka kannoinkin vanhemman poikani lumihankeen kun erehtyi kattoni alla kutsumaan äitiään huoraksi.

Minä olen tarvittaessa maailman vittumaisin mies.
Siis niinku todella vittumainen joka ei tunne sääntöjä.

Mutta myös maailman rakastettavin sille johon voin luottaa.

Kuinka romanttista :love:
Mä olen romanttisesta kaukana. Hempeily on muiden hommaa joka ei kuulu mulle.

Minut tunnetaan näillä nurkilla sivistyneenä juoppona. Juoppoudesta tahdon eroon, sivistyksestä en.

Minulle ei kukaan haasta riitaa. 99% johtuu siitä, että välittömästi parikymmenta miesta ja naista sanoo, että Aksulle ei haasteta riitaa.
1% johtuu siitä, että painivalmentajani oli maajoukkuevalmentaja ja kestän muutaman iskun mutta jos pääsen iholle niin itseäni kolme kertaa isompi mies saa elämänsä kyydit. Jos ei ole Karelin.

En ole hempeä enkä kiltti. Miksi leikkisin jotain jota en ole?

Peruskallio on kova ja kylmä mutta ei petä koskaan.

Yhteistyössä